درخواست فوری افغانستان درباره اسرائیل


درخواست فوری افغانستان درباره اسرائیل

شورای علمای شیعه افغانستان در بیانیه‌ای به مناسبت عید سعید فطر خواستار پیروزی مردم فلسطین و نابودی رژیم جنایتکار و قصاب اسرائیل شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شورای علمای شیعه افغانستان در بیانیه‌ای ضمن تبریک عید سعید فطر به مردم این کشور و مسلمانان جهان اظهار داشت از خداوند منان برای همگان عید ایمن، طیب و با خیر و برکت خواستاریم.

در این بیانیه آمده است عید در حقیقت جشن موفقیت روزه‌داری، نیایش وستایش خداوند ونیز دستگیری از بندگان نیازمند‌ان معبود بنده‌نواز است.

بیانیه شورای علمای شیعه تصریح کرد: متأسفانه در بسیاری از سرزمین‌های اسلامی به‌ویژه فلسطین عزیز و غزه داغدار، عید برادران و خواهران مسلمان ما باغم و مصیبت و عزا، بی‌خانمانی و احساس ناامنی و گرسنگی شدید همراه است.

شورای علمای شیعه همچنین در این بیانیه خواستار پیروزی و کامیابی مردم مظلوم فلسطین و ایجاد صلح و امنیت در تمام سرزمین‌های اسلامی شد.

در این بیانیه بر شکست و نابودی رژیم بی رحم و قصاب اسرائیل تاکید شده است.

علمای شیعه افغانستان اظهار داشت توقع می‌رود که با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور مسلمانان متدین در عید سعید، فقرا و نیازمندان، مخصوصاً ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست را فراموش نکنند و حتی‌الامکان آن‌ها را در نعمات و شادی‌های خود شریک نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی