پیش‌بینی رگبار و خاک و کاهش دما برای خوزستان


پیش‌بینی رگبار و خاک و کاهش دما برای خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی رگبار، گرد و خاک محلی و کاهش دما برای استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز با توجه به عبور سامانه بارشی، انتظار وقوع رگبار و رعد و برق و وزش بادهای متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای در برخی مناطق استان خوزستان به ویژه مناطق شمال، شمال شرق، شرق و ارتفاعات استان وجود دارد.

وی افزود: فردا با توجه به تضعیف سامانه، از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و بارش‌ها به صورت رگبارهای پراکنده خواهند بود. در این ایام ریزش تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

سبزه‌زاری گفت: تا اواخر وقت امروز با توجه به وزش بادها احتمال برخاستن گرد و خاک‌های محلی و موقتی در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی وجود دارد.

وی افزود: تا اواسط پنجشنبه شمال خلیج فارس مواج است. از فردا تا روز شنبه وزش باد به صورت متوسط در مناطق جنوبی و مرکزی به صورت متوسط پیش‌بینی می‌شود و در این ایام شاهد کاهش دمای روزانه خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه و اهواز با ۳۶.۷ و ایذه با ۱۲.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خن‌کترین نقاط گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۳۶.۷ و ۲۲.۸ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحریک همسر به روش خیلی سریع و راحت