حملات مقاومت عراق به صهیونیست‌ها ادامه خواهد یافت


حملات مقاومت عراق به صهیونیست‌ها ادامه خواهد یافت

دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» گفت: در خروج نیرو‌های خارجی از خاک عراق نباید کوتاهی شود و مقاومت عملیات‌های خود علیه صهیونیست‌ها را ادامه خواهد داد.

حملات مقاومت عراق به صهیونیست‌ها ادامه خواهد یافت

به گزارش راهبرد معاصر، «قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» در عراق، صبح امروز (چهارشنبه)، در سخنرانی خود به مناسبت عید فطر به اسرائیل هشدار داد و خواستار خروج هر چه سریع‌تر نیرو‌های آمریکایی از خاک عراق شد.

دبیرکل عصائب اهل الحق گفت که دشمن گستاخ صهیونیستی تمام حرمت‌ها را در غزه زیر پا گذاشته است و مقاومت عراق عملیات‌های خود علیه آنها را ادامه خواهد داد.

مقاومت عراق تاکنون ده‌ها بار از حمله به «مواضع حیاتی» رژیم اسرائیل در چارچوب مرحله دوم عملیات‌های خود (فلج کردن اقتصاد اسرائیل) در حمایت از مردم فلسطین خبر داده است.

قیس الخزعلی در بخش دیگری از اظهاراتش نیز به مسئله حضور نیرو‌های خارجی در خاک عراق پرداخت و گفت که موضع نخست‌وزیر این کشور در خصوص عدم احتیاج عراق به نیرو‌های خارجی روشن بود.

الخزعلی اضافه کرد: «نمی‌توان در مسئله خارج کردن نیرو‌های آمریکایی از عراق کوتاهی کرد.»

او همچنین به سفر قریب‌الوقوع نخست‌وزیر عراق به آمریکا اشاره کرد و گفت ماشین رسانه حامی آمریکا همزمان با سفر قریب‌الوقوع «محمد شیاع السودانی» به واشنگتن تبلیغات برای خطر فزاینده داعش را آغاز کرده است.

دبیرکل عصائب همچنین گفت: «ثمربخش بودن سفر السودانی به واشنگتن به تثبیت مسئله خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق بستگی دارد. خارج کردن نیرو‌های آمریکایی حتمی است. در غیر این صورت، مقاومت همیشه حاضر است و حمله به این نیرو‌ها به حالت سابق باز خواهد گشت.»/ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر