رئیسی: مشکلی برای تأمین ارز مورد نیاز کشور وجود ندارد


رئیسی: مشکلی برای تأمین ارز مورد نیاز کشور وجود ندارد

رئیس جمهور، با تمجید از راهپیمایان روز قدس گفت: «صیانت از پیروزی راهبردی مقاومت» و «وحدت اسلامی با محوریت غزه و قدس شریف» را از جمله دستاورد‌های ماه رمضان امسال است.

رئیسی: مشکلی برای تأمین ارز مورد نیاز کشور وجود ندارد

به گزارش راهبرد معاصر. در ابتدای دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور، با تمجید از راهپیمایان روز قدس، «صیانت از پیروزی راهبردی مقاومت» و «وحدت اسلامی با محوریت غزه و قدس شریف» را از جمله دستاورد‌های ماه رمضان امسال برشمرد.

آقای رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی قوای سه‌گانه برای پیشبرد اهداف شعار سال یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم»، خطاب به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی گفت: همچنانکه در سال گذشته ۶۹ میلیارد دلار ارز برای واردات کالا‌های اساسی و تأمین نیاز‌های بنگاه‌های تولیدی و خدماتی تخصیص یافت، در حال حاضر نیز مشکلی برای تأمین ارز مورد نیاز کشور وجود ندارد.

رئیس جمهور با اشاره به بهبود قابل توجه شاخص‌های اقتصادی در مقایسه با دهه ۹۰، انسجام و همگرایی را لازمه توفیقات بیشتر دانست و ابراز امیدواری کرد تحولات فعلی بین‌المللی زمینه‌ساز برقراری نظم عادلانه جهانی شود./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا