اولین واکنش محمود عباس به خبر شهادت فرزندان اسماعیل هنیه


اولین واکنش محمود عباس به خبر شهادت فرزندان اسماعیل هنیه

اقتصادنیوز: «محمود عباس «رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس تلفنی با «اسماعیل هنیه» شهادت فرزندان رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کانال تلگرامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نوشت: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از سوی «محمود عباس» ‌ رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین تماس تلفنی دریافت کرد و «ابومازن» (محمود عباس) شهادت فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه که امروز بر اثر حمله بزدلانه صهیونیست ها به شهادت رسیدند را به وی تسلیت گفت.

اسماعیل هنیه در این گفت و گوی تلفنی تاکید کرد که خون فرزندانش در راه قدس و مسجد الاقصی فدا شده است و این خون از خون فرزندان مردم بزرگ و مقاوم فلسطین ارزشمندتر نیست.

رئیس دفترسیاسی حماس افزود: شهدا چراغ راه رهایی و نجات از اشغالگری دشمن صهیونیستی هستند.

بر اساس اعلام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) همچنین تماس های تلفنی مشابهی را از سوی «شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی» نخست وزیر و وزیر خارجه قطر، «رجب طیب اردوغان «رئیس جمهور ترکیه و «جمیل مزهر» دبیرکل جبهه مردمی فلسطین دریافت کرده است.

این گفت‌وگوی تلفنی پس از آن انجام شد که شبکه خبری «الجزیره» عصر امروز از شهادت سه فرزند و سه نوه هنیه در حمله رژیم صهیونیستی به غرب غزه خبر داده بود.

در همین راستا، منابع فلسطینی نیز تأیید کردند که «حازم»، «امیر» و «محمد» هنیه به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به شهادت رسیده اند.

طبق گزارش رسانه‌ها، آنها در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویشان در منطقه «الشاطی» غزه به شهادت رسیده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)