باران تا پایان هفته مهمان تهران خواهد بود


باران تا پایان هفته مهمان تهران خواهد بود

بنابر اعلام سازمان هواشناسی کاهش دما از فردا تا (۲۵ فروردین) در نیمه شمالی کشور و آسمان تهران هم فردا ابری و بارانی خواهد بود.

باران تا پایان هفته مهمان تهران خواهد بود

به گزارش راهبرد معاصر، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، گفت: روز آینده ۲۳ فروردین در شمال غرب کشور، سواحل خزر و دامنه‌های البرز بارش داریم، همچنین در غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی و برخی مناطق شرق و مرکز کشور رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. روز جمعه ۲۴ فروردین در استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های البرز، شمال شرق کشور، بخش‌هایی از مرکز، شرق و جنوب شرق بارش باران و وزش باد داریم.

وی افزود: روز شنبه ۲۵ فروردین در برخی مناطق مرکز کشور و شرق سواحل خزر، رگبار و رعد و برق داریم و این شرایط جوی روز یکشنبه در بخش‌هایی از غرب و شمال غرب، دامنه‌های زاگرس، جنوب یزد، شمال فارس و شمال کرمان پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از فردا تا شنبه ۲۵ فروردین در نیمه شمالی کشور کاهش دما داریم. همچنین آسمان تهران روز آینده ابری همراه با بارش باران گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و رگبار و رعد و برق نیز در آسمان تهران خواهیم داشت، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۰ و ۱۲ درجه خواهد بود./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!