بمباران دو پایگاه نظامی اسرائیل / حزب‌الله لبنان بیانیه داد


بمباران دو پایگاه نظامی اسرائیل / حزب‌الله لبنان بیانیه داد

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان از هدف قرار دادن مرکز نظامی «السماقه» رژیم صهیونیستی و پادگان نظامی «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی به صورت جداگانه از حمله به دو پایگاه نظامی السماقه و زبدین رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی خبر داد.

براساس گزارش الجزیره، در بیانیه‌های حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت آنها مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۰۰ عصر به وقت محلی روز چهارشنبه مرکز نظامی السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب و به‌طور مستقیم هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
بلومبرگ مدعی شد : حمله موشکی ایران به اسرائیل قریب‌الوقوع است

اقتصادنیوز: بلومبرگ در گزارشی مدعی شده اطلاعات آمریکا و کشورهای غربی نشان می‌دهد حمله ایران یا گروه‌های مقاومت به اسرائیل انجام خواهد شد و تنها زمان آن مشخص نیست.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که ساعت ۷:۳۰ عصر روز چهارشنبه پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را نیز با موشک و به‌طور مستقیم هدف قرار داده است.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین و جنگ غزه، حملات متقابل حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی شدت گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت