هوای این استان ها برفی می شود ! / هواشناسی اعلام کرد + جزئیات


هوای این استان ها برفی می شود ! / هواشناسی اعلام کرد + جزئیات

به گزارش رکنا به نقل از سازمان هواشناسی کشور، پنجشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های...

به گزارش رکنا به نقل از سازمان هواشناسی کشور، پنجشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز رگبار باران ، رعد و برق، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

فردا جمعه بارش در شمال غرب و غرب کشور قطع شده ولی در سایر مناطق ذکر شده و همچنین در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش خواهیم داشت.

شنبه در شمال شرق، شرق، جنوب سیستان و بلوچستان، استان‌های مازندران و گلستان، بخش‌هایی از مرکز کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، یکشنبه در شمال شرق و شرق و دوشنبه در شمال شرق کشور بارش رخ داده و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

از بعد از ظهر یکشنبه سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور شده و دوشنبه در شمال غرب برخی نقاط غرب، جنوب غرب و جنوب کشور سبب بارش می‌شود.

براساس این گزارش، پنجشنبه در استان‌های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی نواحی مرکزی کشور و پنجشنبه و جمعه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود تا روز شنبه کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

در دو روز آینده دریای خزر شرق خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهند بود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی امروز پایتخت را ابری همراه با بارش باران، گاهش وزش باد شدید با احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۰ و کمینه دما ۱۴ درجه خواهد بود.


هوای این استان ها برفی می شود ! / هواشناسی اعلام کرد + جزئیات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز