هشدار پلیس فتا/کلاهبرداری پیامکی برای این یارانه


هشدار پلیس فتا/کلاهبرداری پیامکی برای این یارانه

اقتصادنیوز: رییس پلیس فتا از کلاهبرداری پیامکی با عنوان یارانه معیشتی ۲۲۰ هزار تومانی خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار وحید مجید گفت: با توجه به اجرای مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیک (فجرانه) مراقب کلاهبرداری پیامکی با عنوان یارانه معیشتی یا یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی باشید.

وی افزود: مجرمان فضای مجازی پیامک‌های آلوده به لینک‌های جعلی همچون «اطلاع از میزان اعتبار یارانه فجرانه، متقاضی محترم یارانه معیشتی شما واریز شد و ثبت نام جاماندگان یارانه» به شهروندان ارسال می‌کنند.

سردار مجید بیان کرد: مالباختگان پس از کلیک بر روی لینک آلوده به درگاه بانکی جعلی هدایت شده و از حساب بانکی آنها برداشت غیرمجاز صورت می‌گیرد.

خبر مرتبط
پلیس فتا هشدار داد/ این پیامک ها را باز نکنید

اقتصادنیوز: پلیس فتای گیلان هشدار داد: شهروندان به لینک‌های افراد ناشناس و با عناوینی مانند تخفیف به مناسبت عید فطر وارد نشوند.

وی گفت: کلاهبرداران در برخی مواقع با معرفی نرم افزارهای مختلف اقدام به آلوده کردن تلفن همراه مالباخته کرده و به مخاطبان وی پیامک آلوده ارسال می‌کنند.

رئیس پلیس فتا با بیان اینکه پیامک‌های سازمانی و رسمی از سرشماره‌های معتبر ارسال می‌شوند، افزود: کاربران به هیچ عنوان بر روی لینک‌هایی که از طریق سرشماره‌های ناشناس و شخصی ارسال می‌شود کلیک نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت