کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ رحمان انتقام گرفت


کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ رحمان انتقام گرفت

رحمان عموزادخلیلی در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا با برتری مقابل حریف مغولستانی، طلا گرفت. ابراهیم خواری در وزن ۵۷ کیلوگرم پنجم شد.

کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ رحمان انتقام گرفت

به گزارش راهبرد معاصر؛ پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین در بیشکک پایتخت قرقیزستان برگزار خواهد شد.

امروز (پنجشنبه) پیکارهای پنج وزن ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کشتی آزاد برگزار خواهد شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور اول با نتیجه ۴ بر ۲ اولوکبک ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر سئون هو یو از کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این دیدار عباس رحمان‌اف از ازبکستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. رحمان در مبارزه فینال تولگا توموراوچیر دارنده برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی از مغولستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و نخستین مدال طلای تیم ملی کشورمان در این مسابقات را به گردن آویخت. رحمان در فینال بازی‌های آسیایی هانگژو مغلوب این آزادکار مغولستانی شده بود و انتقام آن شکست را از او گرفت.

در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز ابراهیم خواری در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۱۰ مغلوب اودیت از هند شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، وی به گروه بازنده‌ها رفت. خواری در این گروه با نتیجه ۶ بر ۴ از سد آلماز سامانبیکوف از قرقیزستان گذشت و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب کوم هیوک کیم از کره شمالی شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

تا لحظاتی دیگر در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی مقابل شینوسوکه آئویاگی از ژاپن و محمد نخودی در ۷۹ کیلوگرم برابر بیامبادورج انخبایار از مغولستان روبرو خواهند شد.

همچنین محمدحسین محمدیان در مبارزه رده‌بندی وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف هیبیکی ایتو از ژاپن قرار خواهد گرفت. /ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همه زنان اوس موسی پایتخت / زن بازیگرش جذاب تر بود یا خانم مدل؟!