کلید رفع همه مشکلات اقتصادی عمل به فرامین رهبری/حذف بنگاه داری بانک ها مسیری برای مشارکت مردم در اقتصاد


کلید رفع همه مشکلات اقتصادی عمل به فرامین رهبری/حذف بنگاه داری بانک ها مسیری برای مشارکت مردم در اقتصاد

فلاحی با تاکید بر جلب اعتماد مردم در مشارکت تولید گفت:قطعا شیوه‌ها و راهکارهای جلب اعتماد مردم برای مشارکت در تولید باید مورد بررسی قرار گیرد چرا که طی سال های اخیر در بازار بورس دچار آسیب و زیان شده‌اند، در واقع رمز یا کلید رفع تمام این مشکلات تحقق فرامین مقام معظم رهبری است که باید این امر با شیوه‌های کارشناسی شده و دقیق صورت گیرد.

احمد حسین فلاحی نماینده مجلس شورای اسلامی درگفت و گو با افکار نیوز در خصوص تحقق شعار سال، گفت:بدیهی است که طی سال های اخیر رهبر معظم انقلاب در راستای توجه بیشتر مسئولان عناوین مختلف اقتصادی را به عنوان شعار سال مطرح فرموده اند. نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم تاکید کرد: نامگذاری شعار سال بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب با عنوان "جهش تولید و مشارکت مردم" اشاره به استفاده از بخش خصوصی دارد چرا که توجه به این بخش کمتر صورت گرفته و عمده نقدینگی بازار در دست مردم است که باید مورد استفاده قرار گیرد بی تردید باید به سمت شیوه‌های جلب اعتماد مردم، جذب نقدینگی و مشارکت آنان در اقتصاد حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید نقدینگی در مسیر تولید قرار گیرد، افزود:به نظر می‌رسد اشاره و تاکید حضرت آقا این بود که باید شعار سال عملیاتی شده و مشکلاتی از قبیل تورم رکود اقتصادی و بنگاه‌داری بانک‌ها برطرف شود.

نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار داشت: بدیهی است که مردم سرمایه‌های خود را در بخش‌های مورد اعتماد می‌برند تا سودی دریافت کنند و طبیعتاً بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری آنان مورد اطمینان است بخش تولید و مضاربه‌ای که در اسلام به آن اشاره شده و سود سرشار و حلالی دارد،در بخش کمتر کار قرار گرفته است.

کلید رفع همه مشکلات اقتصادی عمل به فرامین رهبری/حذف بنگاه داری بانک ها مسیری برای مشارکت مردم در اقتصاد

فلاحی با تاکید بر جلب اعتماد مردم در مشارکت تولید، یادآور شد:قطعا شیوه‌ها و راهکارهای جلب اعتماد مردم برای مشارکت در تولید باید مورد بررسی قرار گیرد چرا که طی سال های اخیر در بازار بورس دچار آسیب و زیان شده‌اند، در واقع رمز یا کلید رفع تمام این مشکلات تحقق فرامین مقام معظم رهبری است که باید این امر با شیوه‌های کارشناسی شده و دقیق صورت گیرد.

این نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در خصوص تحقق شعار سال، تصریح کرد: اگر بانک‌ها به وظایف خود درست و صحیح عمل می‌کردند با اعطای تسهیلات به مردم شاهد جهش و افزایش تولید در کشور بودیم.فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: بدیهیست که بانک‌ها باید تسهیلات را در اختیار سرمایه گذارانی قرار دهند که در راستای تحقق شعار سال گام برمی دارند و به جای شعار از فرامین رهبری تمکین کنند،

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان