المیادین: موساد پشت ترور صراف لبنانی است


المیادین: موساد پشت ترور صراف لبنانی است

قاتلان اسلحه‌های خود را در حمام خانه زیر آب گذاشتند تا اثر انگشت پاک شود، اما صدا خفه کن آن‌ها را باقی گذاشتند. محافل امنیتی لبنان قویاً بر این باورند که موساد پشت این عملیات است.

منابع آگاه لبنانی به المیادین از اطلاعات جدیدی درباره شرایط و ابهامات کشته شدن «محمد سرور» در شرق بیروت خبر دادند.

به گزارش ایسنا، منابع آگاه لبنانی اطلاعاتی در مورد پرونده مقتول محمد سرور که در آپارتمانی در «بیت مری» در شرق بیروت، پایتخت این کشور به قتل رسیده بود، به المیادین فاش کردند.

روز پنجشنبه، منابع تاکید کردند که سرور توسط یک زن لبنانی به نام «زینب حمود» فریب داده شد تا ۱۴ هزار دلار از عراق به او تحویل دهد.

سرور که در صرافی و نقل و انتقال پول کار می‌کرد، مبلغ مشخص شده را برداشت و سپس با موتورسیکلت به همراه برادرزاده‌اش رفت تا مبلغ را به آدرس مشخص شده در شهر بیت مری به زن تحویل دهد.

به گفته این منابع، این زن پول را از پشت پنجره دریافت کرده است، زیرا سرور تنها نبوده است.

این منابع آگاه ادامه دادند که پس از چند روز مبلغ ۴۰۰۰ دلار حواله شد و این بار سرور به تنهایی برای تحویل پول رفت و سپس به منظور شکنجه و کشته شدن دستگیر شد.

این منابع همچنین اشاره کردند که قاتلان اسلحه‌های خود را در حمام خانه زیر آب گذاشتند تا اثر انگشت پاک شود، اما صدا خفه کن آن‌ها را باقی گذاشتند.

منابع آگاه لبنانی به المیادین گفتند که محافل امنیتی لبنان قویاً بر این باورند که موساد پشت این عملیات است.

این منابع اشاره کردند که مقتول در حالی که دست بسته بود مورد بازجویی قرار گرفت، در حالی که قاتلان در بازجویی‌های خشونت آمیز مستقیماً با «تل‌آویو» در تماس بودند.

این منابع افزودند که شکنجه با شلیک گلوله‌هایی از پا تا شانه‌هایش انجام شده، به طوریکه او بیش از ۱۰ گلوله دریافت کرده است. آن‌ها او را کشته و رفته‌اند.

این منابع خاطرنشان کردند که اعضای موساد حواله پولی را که همراه سرور بود، باقی گذاشتند.

از محمد سرور به عنوان رابط انتقال پول به غزه و حماس یاد می‌شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان