جلالی، مدافع استقلال: تیم‌های دیگر 80 درصد گرفته‌اند اما من ماشین خود را فروختم؛ به جایی رسیده‌ایم که باید بگوییم


جلالی، مدافع استقلال: تیم‌های دیگر 80 درصد گرفته‌اند اما من ماشین خود را فروختم؛ به جایی رسیده‌ایم که باید بگوییم

فارس: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط به حدی سخت است که ماشین خود را فروخته‌ام. ابوالفضل جلالی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: خدا را شکر در یک بازی بسیار سخت برنده شدیم. به این برد نیاز داشتیم. هواداران...

جلالی، مدافع استقلال: تیم‌های دیگر 80 درصد گرفته‌اند اما من ماشین خود را فروختم؛ به جایی رسیده‌ایم که باید بگوییم
فارس: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط به حدی سخت است که ماشین خود را فروخته‌ام.
ابوالفضل جلالی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: خدا را شکر در یک بازی بسیار سخت برنده شدیم. به این برد نیاز داشتیم. هواداران بسیار ما را تشویق کردند تا این بازی را ببریم و با ۳ امتیاز به تهران بازگردیم.
وی درمورد ادعای مهدی هاشمی‌نسب مبنی براینکه اجازه نمی‌دهند استقلال قهرمان لیگ برتر شود، توضیح داد: از سال گذشته من و ۱۶ بازیکن دیگر، ۶۰ درصد طلب داریم. امسال هم ۳۵ درصد دریافتی داشته‌ایم. پس از جام جهانی برای اولین بار است مصاحبه می‌کنم. سال گذشته ماشین خود را فروختم. محمد حسین مرادمند و آرمان رمضانی نیز اتومبیل خود را فروختند. شرایط به شدت سخت است. تاکنون چنین مصاحبه‌ای نکرده و این موضوع را نگفته بودم. حتی از بازیکنان دیگر نیز خواستم نگویند اما دیگر به جایی رسیده‌ایم که باید بگوییم.
مدافع استقلال اضافه کرد: با تمام وجود بازی می‌کنیم و می‌جنگیم اما توقع داریم مدیریت باشگاه شرایط را بهتر کند. چند ماه است ارکان باشگاه نیامده‌اند تا بگویند حال دلتان چطور است اما بچه‌های تیم با تمام وجود می‌جنگند، بازی و تمرین می‌کنند. هواداران امسال برای ما سنگ تمام گذاشتند. به خاطر آنها می‌جنگیم تا صدرنشینی را حفظ کنیم. یک روز ندیده‌ام عوامل باشگاه سر تمرین بیایند.
جلالی عنوان کرد: ۲ روز قبل هواداران به تمرین آمدند و دیدند با تمام وجود می‌جنگیم. شرایط خیلی سخت است.
وی ادامه داد: الان در شرایطی هستیم که همه باید دست به دست هم بدهیم و باشگاه نیز باید ما را حمایت کند. فقط ۷ هفته باقی مانده اما خدا شاهد است برخلاف برخی تیم‌ها که ۸۰ درصد دریافتی داشته‌اند، ما فقط ۳۵ درصد دریافت کرده‌ایم.
لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت