تارتار: گل پرسپولیس آفساید بود


سرمربی تیم فوتبال ملوان نسبت به برخی از شایعات فضای مجازی واکنش نشان داد.

تیم پرسپولیس تهران شامگاه امروز در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با یک گل بر ملوان غلبه کرد تا همچنان در تعقیب استقلال باشد.

مهدی تارتار سرمربی ملوان پس از پایان این دیدار در خصوص عملکرد بازیکنان این تیم در بازی هفته بیست و سوم به خبرنگاران گفت: ابتدا باید یک تشکر ویژه از هواداران داشته باشم که از راه دور آمدند و تیم را تشوق کردند. ما شرمنده این هواداران شدیم. بازی کم گل اما زیبایی بود. تیم پرسپولیس در دقایقی از نیمه اول بر بازی مسلط بود. . در نیمه دوم گل زودهنگامی خوردیم که تمام برنامه تیم را به هم ریخت.

وی این را هم افزود: گلی که خوردیم آفساید بود این صحنه را در رختکن دیدم. ما شبانه روز را برای موفقیت تیم تلاش می کنیم اما از داوران نیز انتظار داریم. البته داوران تقصیر زیادی ندارند زیرا کمک داور ویدئویی این مشکل را ایجاد کرده و تمام زحمات به هدر می رود. امیدوارم صحنه بازبینی شود و اگر اشتباه شده برخورد صورت گیرد. داوران ما پاک هستند اما تا زمانی که ویدئو چک نباشد این اشتباهات وجود دارد.

تارتار در خصوص برخی حواشی قبل از بازی گفت: دوست ندارم وارد این مسائل شوم چون این سوالات تکراری است. این شایعات مباحث فضای مجازی است خبرنگاران به عنوان کسانی که رسالت خبری دارند نباید این مسائل را مطرح کنند. کسانی که مهدی تارتار را می‌شناسند، می‌دانند چطوری و با چه سختی به اینجا رسیده است.

تارتار: گل پرسپولیس آفساید بود

وی ادامه داد: تیم مدعی‌ای مانند استقلال ۶ سال است که برابر تیم پرسپولیس به برتری نرسیده است اما من برابر این تیم برنده شدم. با تیم مسجد سلیمان ۲ بار قهرمانی را از پرسپولیس گرفتیم. از این سوالات حاشیه ای نپرسید واقعا ناراحت کننده است. داستان‌های فضا مجازی برای مردمی است که در فوتبال نیستند ولی انتظارم از شما خبرنگاران این است که اصلاً چنین سؤالاتی را از من نپرسید.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در خصوص نتایج رقیبان و رتبه پایان فصل این تیم گفت: برای بهترین جایگاه در پایان فصل تلاش می کنیم اما از روز اول هیچ قولی ندادم. تا روزی که لیگ ادامه دارد برای بهترین نتایج ممکن تلاش می کنیم. تمام تلاش ما ثبت بهترین جایگاه برای تیم ملوان انزلی در جدول پایان لیگ برتر است.

تارتار این را هم گفت: روند خوبی داشتیم و اگر قرار است این روند در ادامه فصل و فصول دیگر ادامه داشته باشد نیاز به سرمایه گذاری داریم. تیم ما از نظر سخت‌افزاری مشکل دارد و زمین تمرین خوب نداریم. اگر تیمی می‌خواهد با بالای جدول رقابت کند، باید از همه نظر امکانات داشته باشد. منتظر اتمام فصل هستیم تا ببنیم هدف گذاری باشگاه چیست. انتظار دارم رتبه ما در جدول فصل بعد بهتر باشد.

او با بیان اینکه به این بازیکنان افتخار می‌کنم گفت: تیم پرسپولیس در برابر ملوان مشغول اتلاف وقت بود و بعد از پایان بازی نیز خوشحال بودند که توانستند ما را شکست دهند. این نشان می‌دهد ما تیم خوبی هستیم و پیروزی مقابل ما کار سختی برای همه تیم‌هاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول