واکنش سیدجلال به اظهارات نکونام


واکنش سیدجلال به اظهارات نکونام

مربی پرسپولیس از هواداران این تیم برای حمایت در بازی مقابل ملوان تشکر کرد.

سیدجلال حسینی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: بعد از بازی با گل‌گهر یک بازی سخت دیگر انجام دادیم. نیم‌فصل دوم برای همه تیم‌ها سخت است و تیم‌هایی که مدعی هستند کار سخت‌تری دارند. بچه‌ها امروز مقابل تیمی که این فصل خوب نتیجه گرفته است، خیلی تلاش کردند. بچه‌های ما تمام تلاش‌شان را کردند و جا دارد از هواداران هم تشکر کنم که امروز آمدند و کنار تیم بودند. امیدوارم بتوانیم بازی‌های بعد را هم با این روند ادامه دهیم.

واکنش سیدجلال به اظهارات نکونام

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که در روزهای پایانی لیگ تیم‌های دیگر درباره بازیکن و شرایط پرسپولیس اظهارنظر می‌کنند و امروز هم جواد نکونام بار دیگر درباره این تیم صحبت کرده است، گفت: متأسفانه این اتفاق سال‌هاست می‌افتد. هر کسی هر حرفی دلش می‌خواهد می‌زند و کسی هم نیست که جلوی آنها را بگیرد. نه تنها امسال، ما چندین سال قهرمان شدیم و فکر می‌کنم حرف‌هایی که زده می‌شد بدتر از حرف‌هایی است که الان مطرح می‌شود، ولی متأسفانه کسی نیست که جلوی آنها را بگیرد. اگر ما بخواهیم حرف بزنیم خیلی زود برخورد می‌کنند. چندین بار من خودم گفتم که اگر بخواهیم جواب بدهیم می‌توانیم جواب بدهیم، ولی از ما می‌خواهند این کار را نکنیم. به نظرم این هم اشتباه است؛ ما باید جواب بدهیم. شرایط به نحوی شده است که هر کسی هر چیزی که دلش بخواهد می‌گوید. این هم درست نیست. نه کمیته اخلاق و نه کمیته انضباطی هم تا الان هیچ کاری نکردند.

حسینی خاطر نشان کرد: دوست نداریم تمرکزمان را از بین ببریم و در این سال‌ها این کار را انجام دادیم. نهادهایی مثل کمیته انضباطی و اخلاق برخورد نمی‌کنند و این اجازه داده می‌شود تا درباره هر چیزی اظهارنظر کنند.

وی در واکنش به سؤالی در این باره که آیا سازمان لیگ دقیقاً مشخص کرده است که در صورت تساوی امتیازات پرسپولیس و استقلال در پایان لیگ، آیا قانون گل زده در خانه حریف در بازی‌های رو در رو تعیین‌کننده قهرمان خواهد بود یا خیر، گفت: اصلاً به این مسائل فکر نمی‌کنیم. هفت بازی دیگر وجود دارد و بازی به بازی جلو می‌رویم. به آخر فصل فکر نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان روی بازی بعد است تا همین شرایط را حفظ کنیم و بازی خوبی انجام دهیم. الان نمی‌خواهم در مورد اینکه سازمان لیگ چه گفته و چه شده است صحبت کنم.

حسینی درباره تعویض‌های تیم پرسپولیس و اینکه ظاهراً تمام تعویض‌ها در هر بازی به صورت یکسان و در دقایق یکسان انجام می‌شود، عنوان کرد: بازی بعد از تعطیلات سخت است. ما دو بازی سنگین هم انجام دادیم. این هم تفکرات سرمربی و تصمیمات اوست. امیدوارم همه کمک کنند تا همین شرایط را داشته باشیم. حالا هر تعویضی انجام شود و هر کسی بازی کند فقط باید در راستای این باشد که به تیم کمک کند.

وی درباره داوری این مسابقه گفت: کارشناسان می‌توانند بهتر نظر دهند. اینکه داور خوب سوت زده است یا نه را امیدوارم کارشناسان نظر دهند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از تعطیلات سخت است به بازی‌ها برگردید. ضمن اینکه ما با دو تیم خیلی خوب بازی کردیم. گل‌گهر و ملوان تیم‌های خوبی هستند و بچه‌ها خیلی تلاش کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!