ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم


ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

به گزارش دیباچه، تیم ملی فوتسال کشورمان از ۲۹ فروردین‌ماه در جام ملت‌های آسیا حاضر می‌شود تا علاوه بر پس گرفتن قهرمانی از ژاپن، سهمیه حضور در جام جهانی را هم به دست آورد. این مسابقات تا ۹ اردیبهشت ماه و به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد....

به گزارش دیباچه، تیم ملی فوتسال کشورمان از ۲۹ فروردین‌ماه در جام ملت‌های آسیا حاضر می‌شود تا علاوه بر پس گرفتن قهرمانی از ژاپن، سهمیه حضور در جام جهانی را هم به دست آورد. این مسابقات تا ۹ اردیبهشت ماه و به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران در گروه D با تیم‌های بحرین، کویت و افغانستان قرار دارد. چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات، سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را به دست می‌آورند. تیم ملی کشورمان که ۱۲ بار به مقام قهرمانی آسیا دست یافته بود، در سال ۲۰۲۲ با شکست مقابل ژاپن از رسیدن به این عنوان بازماند.

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

محمد کشاورز مربی و کارشناس فوتسال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی«دیباچه» در مورد اخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی از کیفیت خوبی برخوردار است و فدراسیون هم تمام تلاشش را برای موفقیت تیم گذاشته است. ملی پوشان حاضر در تیم ملی همه از بازیکنان خوب فوتسال ایران هستند.

وی در ادامه گفت: درخصوص انتخاب این بازیکنها وظیفه ما این است که به تصمیم سرمربی احترام بگذاریم. سرمربی تیم بر اساس آنچه که از بازیکنان در اردو و بازیهای لیگ دیده است دست به انتخاب زده است. به هر حال شمسایی هم تاکتیک و برنامه های خودش را دارد که باید به آنها احترام گذاشت.

این مربی فوتسال با اشاره به حریفان تیم ملی ایران در جام ملت‌ها توضیح داد: هر بازی چالش‌ و مشکلات خود را دارد ولی اعتقاد من این است که ما یک سر و گردن از بقیه تیم های آسیایی بالاتر هستیم و با همه احترامی که برای دیگر تیم‌ها قائلم اما ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی است و به امید خدا این برتری در این دوره از بازی ها اثبات خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در واکنش به حضور بازیکنان پرشمار این تیم در تیم ملی نیز گفت: بازیکنان گیتی پسند علاوه بر عملکرد خوب، آمار فوق العاده ای هم در لیگ داشتند که به نظرم همین امر باعث شد کادر فنی تیم ملی این نفرات را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

گفتگو از : فریبا جلیل خانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی