دستگیری مردی که بهانه استخدام در خرم‌آباد کلاهبرداری می‌کرد


دستگیری مردی که بهانه استخدام در خرم‌آباد کلاهبرداری می‌کرد

به گزارش رکنا از لرستان، سرگرد حیسن سپه وند در تشریح این خبر گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه از جرایم سایبری ، کارشناسان پلیس فتا استان موفق شدند عامل کلاهبرداری اینترنتی که اقدام به ثبت...

به گزارش رکنا از لرستان، سرگرد حیسن سپه وند در تشریح این خبر گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه از جرایم سایبری ، کارشناسان پلیس فتا استان موفق شدند عامل کلاهبرداری اینترنتی که اقدام به ثبت آگهی های کاریابی در سایت های واسط تبلیغاتی می نمود را شناسایی کنند.

وی افزود: با توجه به تبلیغات فریبنده ای که از سوی این گونه افراد در فضای مجازی صورت می گیرد ، عده زیادی از هم وطنان با رویای کسب درآمد جذب اینگونه افراد شده و قربانی ترفند کلاهبردارای آنها می گردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگی های صورت گرفته با مقام قضایی فردی به هویت معلوم در شهرستان خرم آباد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرگرد سپه وند گفت: در تخقیقات بعمل آمده حدود 200 نفر قربانی این فرد شده که مبالغی را به جهت استخدام برای این مجرم اینترنتی واریز کرده بودند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به این موضوع که پلیس فتا به صورت 24 ساعته فضای مجازی را رصد کرده و با متخلفین در حوزه سایبر برخورد قانونی صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: از هموطنان تقاضا داریم در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک می توانند مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش و یا با خط 096380 با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

مهدی زکی پور/لرستان


دستگیری مردی که بهانه استخدام در خرم‌آباد کلاهبرداری می‌کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج