آپدیت HyperOS برای این دو گوشی قدیمی اما محبوب شیائومی از راه رسید


آپدیت HyperOS برای این دو گوشی قدیمی اما محبوب شیائومی از راه رسید

شیائومی در مسیر انتشار آپدیت HyperOS برای دستگاه‌ها خود حالا به ایستگاه Redmi K40 و Redmi K40 Pro Plus رسیده است. اگرچه این آپدیت به صورت آزمایشی منتشر شده و کمی تا عرضه عمومی آن باید صبر کنیم، اما حجم آن به بیش از 5 گیگابایت می‌رسد. در...

شیائومی در مسیر انتشار آپدیت HyperOS برای دستگاه‌ها خود حالا به ایستگاه Redmi K40 و Redmi K40 Pro Plus رسیده است. اگرچه این آپدیت به صورت آزمایشی منتشر شده و کمی تا عرضه عمومی آن باید صبر کنیم، اما حجم آن به بیش از 5 گیگابایت می‌رسد.

در راستای یکسان‌سازی اکوسیستم محصولات شیائومی، این غول فناوری چینی طی هفته‌های گذشته به‌روزرسانی رابط کاربری HyperOS را برای گوشی‌های هوشمند خودش منتشر کرده است. اکنون به نظر می‌رسد که نوبت به گوشی‌های سری Redmi K40 رسیده که این آپدیت جذاب را دریافت کنند.

آپدیت HyperOS برای این دو گوشی قدیمی اما محبوب شیائومی از راه رسید

طبق گزارش وب‌سایت ITHome، شیائومی انتشار آپدیت HyperOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 را برای گوشی‌های Redmi K40 و Redmi K40 Pro Plus در چین آغاز کرده است.

یک به‌روزرسانی بزرگ برای گوشی‌های Redmi K40 و Redmi K40 Pro Plus

به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی نسخه آزمایشی و احتمالاً بتای HyperOS برای دستگاه‌های فوق محسوب شده و تا زمان انتشار نسخه پایدار و دسترسی عمومی باید کمی بیشتر صبر کنیم.

با این وجود، این آپدیت بسیار بزرگ بوده و حجم آن به 5.2 گیگابایت رسیده است. به گزارش Gizmochina، آپدیت HyperOS برای گوشی‌های ردمی کا40 و ردمی کا40 پرو پلاس شامل جدیدترین وصله‌های امنیتی ماه آوریل نیز خواهد بود.

آپدیت HyperOS برای این دو گوشی قدیمی اما محبوب شیائومی از راه رسید

در صورتی که یکی از گوشی‌های ذکر شده را در اختیار دارید و به دنبال بررسی آپدیت جدید HyperOS هستید، می‌تواند به بخش تنظیمات (Setting) گوشی خود مراجعه کرده و سپس گزینه درباره (About) و پس از آن آپدیت نرم‌افزاری (Software Update) را انتخاب کنید. در نهایت لازم است بر روی دکمه بررسی آپدیت (Check For Update) کلیک کرده و منتظر بمانید.

در همین رابطه بخوانید:

- معرفی هایپر او اس؛ سیستم عامل شیائومی HyperOS چه ویژگی‌هایی دارد؟
- کدام دستگاه‌ها در نیمه اول 2024 آپدیت HyperOS را دریافت می‌کنند؟

پیش از آپدیت رابط کاربری گوشی خود حتماً مطمئن شوید که فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز و شارژ باتری به اندازه کافی در اختیار دارید، چرا که در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای گوشی ایجاد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت