ابطال پرواز‌ها تا 6 صبح فردا 27 فروردین تمدید شد


ابطال پرواز‌ها تا 6 صبح فردا 27 فروردین تمدید شد

ایسنا: با توجه به هشدار صادر شده، پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۶ صبح فردا (دوشنبه) باطل شد. به دنبال حمله پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اسراییل که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام...

ابطال پرواز‌ها تا 6 صبح فردا 27 فروردین تمدید شد

ایسنا: با توجه به هشدار صادر شده، پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۶ صبح فردا (دوشنبه) باطل شد.

به دنبال حمله پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اسراییل که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه، پرواز‌های خود را باطل اعلام کرده بود.

بدین ترتیب اکنون فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با نوتم صادره شماره ۱۱۸۴، تمامی پرواز‌ها از مبدا و به مقصد مهرآباد تا ساعت ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین باطل شد.

در این خصوص رضا کارگر - مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: با توجه به نوتام صادرشده، باطل شدن پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) تمدید شد.

کارگر پیش از این درباره بلیت کسانی که پروازهایشان باطل شده است، گفته بود در صورت باطل شدن پرواز‌ها روند این است که هزینه بلیت برگردانده می‌شود، اما معمولا سعی می‌کنند مسافران را با پرواز‌های فوق‌العاده جابه‌جا کنند؛ البته در حال حاضر وضعیت پرواز‌ها مشخص نیست.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت