اگر دست از پا خطا کنند عملیات شکل دیگری به خود می‌گیرد


اگر دست از پا خطا کنند عملیات شکل دیگری به خود می‌گیرد

«طبیعی و ممکن است اسرائیل هم کار‌هایی انجام دهد، اما قطعا بعد از آن عملیات دیگر ایران از زوایایی دیگری علیه اسرائیل انجام خواهد شد، حتی از کنار گوشش انجام خواهد شد. این فقط یک هشدار شجاعانه بود که از هزاران کیلومتر دورتر در سطح وسیع و بسیار گسترده صورت گرفت و طبیعی است اگر اسرائیل به کارهایش ادامه دهد و دست از پا خطا کند قطعا عملیات شکل دیگری به خود می‌گیرد.»

فداحسین مالکی درباره پاسخ ایران به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: گستاخی‌های اخیری که اسرائیلی‌ها در گوشه و کنار دنیا انجام دادند و خصوصا عملیاتی که علیه فرماندهان سپاه ما انجام دادند و تمام حرمت‌ها را شکستند، عامل اصلی این پاسخ بود.

به گزارش ایلنا، این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها حرمت‌ها و عرف بین‌المللی را خصوصا در عملیات تروریستی در کنسولگری ما در دمشق شکستند که خشم ملت ایران و حتی کشور‌های اسلامی را درپی داشت.

وی با بیان اینکه اسرائیل در هر کشوری حضور داشت بوی فتنه آمده است، اظهار داشت: باید جلوی این زیادی خواهی‌ها گرفته می‌شد که با این عملیاتی که ایران انجام داد این کار صورت گرفت و به اذعان بسیاری از تحلیل‌گران آمریکایی نشان داد، کشور ما هر آن و حتی جلوتر از این‌ها می‌توانست عملیاتی علیه اسرائیل انجام دهد.

مالکی تاکید کرد: ایران این عملیات را بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل انجام داد؛ چراکه اسرائیل به خاک ایران حمله کرد و این عملیات پیام‌های زیادی داشت. حتی پیامی برای حامیان اسرائیل دارد و امیدواریم حامیان اسرائیل خصوصا آمریکا جلوی سیاست‌های افراطی دولت نتانیاهو بگیرند تا آرامش به منطقه بازگردانده شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به این‌که آیا اقدام ایران بازدارنده بوده یا اسرائیل دست به کار‌های دیگری خواهد زد، گفت: طبیعی و ممکن است اسرائیل هم کار‌هایی انجام دهد، اما قطعا بعد از آن عملیات دیگر ایران از زوایایی دیگری علیه اسرائیل انجام خواهد شد، حتی از کنار گوشش انجام خواهد شد. این فقط یک هشدار شجاعانه بود که از هزاران کیلومتر دورتر در سطح وسیع و بسیار گسترده صورت گرفت و طبیعی است اگر اسرائیل به کارهایش ادامه دهد و دست از پا خطا کند قطعا عملیات شکل دیگری به خود می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!