واکنش دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس به پاسخ موشکی ایران


واکنش دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس به پاسخ موشکی ایران

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای واکنش نشان داد.

جاسم محمد البدیوی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس امروز یکشنبه بر اهمیت خویشتن‌داری در تلاش برای حفظ امنیت و ثبات منطقه‌ای و جهانی در سایه تحولات اخیر و شتابان خاورمیانه تاکید کرد.

به گزارش فارس، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای واکنش نشان داد. وی از همه طرف‌ها خواست که حداکثر خویشتنداری را برای جلوگیری از هر گونه تشدید بیشتر که ثبات منطقه و امنیت مردم آن را تهدید می‌کند، از خود نشان دهند.

بامداد امروز نیز وزارت خارجه عربستان سعودی ضمن ابراز نگرانی، خواستار خویشتن‌داری همه طرف‌ها شد تا «منطقه و ساکنان آن از خطرات جنگ در امان باشند».

به نوشته وبگاه «الخلیج آنلاین»، شورای همکاری امروز بر لزوم تلاش مشترک همه طرف‌ها و اتخاذ رویکرد دیپلماتیک به عنوان راهی موثر برای حل و فصل اختلافات و تضمین امنیت و ثبات منطقه تاکید کرد و از همه طرف‌های مسؤول خواست که به حفظ امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی پایبند باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!