عمان خواستار خویشتن‌داری کشورهای منطقه شد


عمان خواستار خویشتن‌داری کشورهای منطقه شد

«ما با جدیت بالا تحولات مربوط به تشدید تنش‌های نظامی در منطقه و عواقب جدی آن را دنبال می‌کنیم و خواستار خویشتن داری هستیم و بر اهمیت آن تاکید می‌کنیم. عمان در ادامه بیانیه خود تاکید کرده، مسقط خواهان پایبندی به قوانین بین‌المللی و لزوم انجام مسئولیت شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی است.»

پادشاهی عمان در بیانیه‌ای به اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل واکنش نشان داد و خواستار حداکثر خویشتنداری شد.

به گزارش فارس به نقل از الجزیره، پادشاهی عمان در بیانیه‌ای به اقدام تنبیهی و حملات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل واکنش نشان داد.

عمان در این بیانیه گفته، ما با جدیت بالا تحولات مربوط به تشدید تنش‌های نظامی در منطقه و عواقب جدی آن را دنبال می‌کنیم و خواستار خویشتن داری هستیم و بر اهمیت آن تاکید می‌کنیم. عمان در ادامه بیانیه خود تاکید کرده، مسقط خواهان پایبندی به قوانین بین‌المللی و لزوم انجام مسئولیت شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب و در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، حملات گسترده‌ای را با صد‌ها موشک و پهپاد علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج