نجات 26 گرفتار در ارتفاعات برفی مشهد


نجات 26 گرفتار در ارتفاعات برفی مشهد

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس دهقانی روز یکشنبه افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر گرفتار شدن چند شهروند در ارتفاعات روستای مارشک، ماموران پاسگاه انتظامی سدکارده به همراه اکیپ های هلال احمر عازم...

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس دهقانی روز یکشنبه افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر گرفتار شدن چند شهروند در ارتفاعات روستای مارشک، ماموران پاسگاه انتظامی سدکارده به همراه اکیپ های هلال احمر عازم شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه ۲۶ نفر، اعضای یک خانواده و فامیل که برای تفریح به این روستا آمده بودند به علت ریزش برف و تاریکی هوا از مسیر اصلی خود منحرف و در ارتفاعات سرگردان و گرفتار شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: ماموران انتظامی به همراه نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیات جستجو و نجات را آغاز و پس از ۲ ساعت جستجو این افراد را پیدا کردند و در مسجد روستای مارشک اسکان دادند.

بارش برف و باران همراه با افت محسوس دما از روز پنجشنبه هفته گذشته در مناطق مختلف استان خراسان رضوی آغاز شده و فعالیت آن تا عصر فردا، دوشنبه ادامه دارد.

روستای مارشک با آب و هوای معتدل و نیمه خشک دارای بهار و تابستانی مطبوع و زمستانی سرد در دهستان کارده و بخش مرکزی مشهد واقع شده است.

این روستا با ۳۵۰ خانوار جمعیت در ۷۵ کیلومتری شمال غربی شهر مشهد و در دل کوه های هزار مسجد واقع است.


نجات 26 گرفتار در ارتفاعات برفی مشهد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بعضی فعالین اقتصادی و تولیدی شیطان را درس می‌دهند!