وزن بالای لپ‌تاپ اذیتتان می‌کند؟ این دستگاه یک کیلویی و قدرتمند HP مختص شماست!


وزن بالای لپ‌تاپ اذیتتان می‌کند؟ این دستگاه یک کیلویی و قدرتمند HP مختص شماست!

لپ‌تاپ بسیار نازک و سبک EliteBook 635 Aero G11 به تازگی برای بازار ژاپن معرفی شده است. بدنه این دستگاه علی‌رغم مشخصات فنی جذاب تنها 15.1 میلی‌متر ضخامت داشته و در مجموع وزن آن به 1 کیلوگرم می‌رسد. شرکت HP با تازگی از یک نوت‌بوک نازک و...

لپ‌تاپ بسیار نازک و سبک EliteBook 635 Aero G11 به تازگی برای بازار ژاپن معرفی شده است. بدنه این دستگاه علی‌رغم مشخصات فنی جذاب تنها 15.1 میلی‌متر ضخامت داشته و در مجموع وزن آن به 1 کیلوگرم می‌رسد.

شرکت HP با تازگی از یک نوت‌بوک نازک و بسیار سبک به نام EliteBook 635 Aero G11 در بازار ژاپن رونمایی کرده است.

وزن بالای لپ‌تاپ اذیتتان می‌کند؟ این دستگاه یک کیلویی و قدرتمند HP مختص شماست!

این دستگاه که به گفته مهندسان اچ‌پی قابلیت فوق‌العاده‌ای در حمل آسان دارد، به پردازنده قدرتمند Ryzen 5 8640U یا Ryzen 7 8840U از برند AMD (بسته به انتخاب کاربر) مجهز شده است.

همان‌طور که می‌توان حدس زد، برجسته‌ترین ویژگی لپ‌تاپ EliteBook 635 Aero G11 سبک و جمع‌وجور بودن آن است. بر همین اساس، با دستگاهی سروکار داریم که علی‌رغم مشخصات فنی جذاب، تنها 15.1 میلی‌متر قطر داشته و وزن آن به 1 کیلوگرم می‌رسد.

مشخصات فنی لپ‌تاپ EliteBook 635 Aero G11

به گزارش Techradar، با باز کردن این لپ‌تاپ یک صفحه‌نمایش LCD 13.3 اینچی WUXGA در جلوی شما قرار خواهد گرفت که رزولوشن 1920 در 1200 را به همراه دارد. اگر با واژه WUXGA آشنایی ندارید، باید گفت که این اصطلاح به معنای نسبت تصویر 16:10 صفحه‌نمایش است.

وزن بالای لپ‌تاپ اذیتتان می‌کند؟ این دستگاه یک کیلویی و قدرتمند HP مختص شماست!

از دیگری ویژگی‌های صفحه‌نمایش لپ‌تاپ EliteBook 635 Aero G11 می‌تواند به حداکثر روشنایی 400 نیت و پشتیبانی 100 درصدی از محدوده رنگی sRGB اشاره کرد. دستگاه مورد بحث به صورت پیش‌فرض همراه با سیستم‌عامل ویندوز 11 نسخه Pro عرضه می‌شود.

در بالای این صفحه‌نمایش یک وبکم 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که می‌تواند برای تماس‌های تصویری و کلاس‌های آنلاین بسیار کاربردی باشد. البته بر روی این وبکم نیز پوشش کشویی قرار گرفته تا نگرانی‌های مرتبط با حفظ حریم خصوصی نیز برطرف شوند.

وزن بالای لپ‌تاپ اذیتتان می‌کند؟ این دستگاه یک کیلویی و قدرتمند HP مختص شماست!

به عنوان درگاه‌های ورودی و خروجی نیز شاهد استفاده از دو پورت USB Type-A 3.2 نسل یک، دو پورت USB Type-C 3.2 نسل دوم و یک پورت HDMI 2.1 در کنار جک 3.5 میلی‌متری هدفون یا میکروفن هستیم. برای بخش ارتباطات بی‌سیم نیز EliteBook 635 Aero G11 از Wi-Fi 6E و بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می‌کند.

در نهایت به قطعات داخلی EliteBook 635 Aero G11 می‌رسیم که از 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه M.2 SSD تشکیل شده است. برای تامین انرژی این قطعات نیز HP تصمیم گرفته به سراغ یک باتری با قابلیت حداقل 1000 چرخه شارژ/دشارژ برود. متاسفانه این شرکت در رابطه با ظرفیت یا قابلیت‌های شارژ باتری مورد بحث اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

در همین رابطه بخوانید:

- لپ تاپ یا کامپیوتر PC؛ کدامیک برای من مناسب است؟
- راهنمای انتخاب بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی

لپتاپ باریک و بسیار سبک EliteBook 635 Aero G11 در حال حاضر تنها برای بازار ژاپن عرضه شده و فعلاً خبری از نسخه بین‌المللی آن نیست. با این وجود، از تاریخ 26 آوریل می‌توان با پرداخت هزینه 1800 دلاری آن را تهیه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی