نکات خرید ویلا در شمال از زبان املاک آرام


نکات خرید ویلا در شمال از زبان املاک آرام

خرید ویلا در نوشهر، فراتر از یک تفریح ساده، یک سرمایه‌گذاری مهم محسوب می‌شود. املاک آرام با سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، با مشاوره تخصصی تیم مجرب خود می‌تواند این مسیر را برای شما هموارتر کند.

در دنیای پرهیاهوی امروز، بسیاری از افراد به دنبال رهایی از اضطراب و شلوغی شهر هستند. یکی از این راه‌ها خرید ویلا در شمال کشور است. شمال با طبیعت بکر، آب و هوای بی‌نظیر و تنوع زیست بومی بالا، برای فرار از ازدحام زندگی در شهرهای بزرگ بهترین انتخاب است. امروزه خرید ویلا در نوشهر، علاوه بر بهره‌وری از آرامش طبیعت، به یکی از راه‌های امن سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و بلندمدت تبدیل شده است. نوشهر به علت هم‌جواری با دریا و جنگل، یکی از مقاصد محبوب برای گردشگری و سکونت به حساب می‌رود.

خرید ویلا در نوشهر، فراتر از یک تفریح ساده، یک سرمایه‌گذاری مهم محسوب می‌شود. املاک آرام با سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، با مشاوره تخصصی تیم مجرب خود می‌تواند این مسیر را برای شما هموارتر کند.

چرا خرید ویلا در شمال

کیست که خواهان هوایی پاک، فضایی آرامبخش و طبیعت بکر نباشد؟ خرید ویلا در شمال علاوه بر تحقق موارد ذکر شده، یک سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و بلندمدت به حساب می‌رود. ترافیک سنگین جاده‌های شمال گواه بر این دارد که این منطقه هر ساله با استقبال سیل عظیمی از گردشگران مواجه است. استقبال بالای گردشگران، موجب رونق مناطق توریستی و اقامتی همچون ویلاها می‌شود.

در واقع این تقاضای بالا، فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری پیش‌رویتان قرار می‌دهد. سود حاصل شده از افزایش قیمت ویلاها در درازمدت می‌تواند زندگی شما را زیرورو کند.

اجاره ویلاها در تعطیلات و مناسبت‌های خاص نیز می‌تواند یکی از روش‌های کسب درآمد در کوتاه‌مدت به شمار رود. بنابراین خرید ویلا در مناطقی که به ساحل و جنگل دسترسی دارند می‌تواند سود شما را چندین برابر کند. نوشهر به علت موقعیت بی‌نظیر خود از پرتقاضاترین مناطق شمال برای خرید ویلا به شمار می‌رود.

نور

نور واقع در استان مازندران به نوار ساحلی چند کیلومتری دریای خزر دسترسی داشته و در حاشیه جنگل‌های انبوه چند هزار ساله واقع شده است. شهر نور در تابستان آب و هوای گرم و شرجی داشته و در زمستان از هوای معتدلی برخوردار است. نور به علت بافت شهری ویژه خود به پایتخت ساحلی ایران شهرت یافته است. مناطق گردشگری شهرستان نور شامل آبشار حرم آباد، قلعه سودار، کوه سوردار، قلعه کجور، پارک جنگلی و چشمه کشپل، کوه لوس، قلعه پولاد بلده، روستای کوهستانی دارای چشمه کرسی و پارک جنگلی نور می‌باشند. خرید ویلا در نور به علت امکانات رفاهی بالا و پتانسیل زیادی که برای سرمایه‌گذاری در املاک دارد، یک گزینه ایده‌آل است.

چمستان

چمستان شهری واقع در شهرستان نور مازندران است. چمستان علاوه بر دسترسی به چشم‌انداز جنگل‌های پرپشت، از جنوب نیز به کوه‌پایه‌های البرز منتهی می‌شود. این منطقه به علت قرارگیری در ارتفاع، تابستان‌های خنک و زمستان‌های سرد و پربارشی دارد. از مناطق دیدنی چمستان می‌توان به جنگل واز، آب معدنی گرم لاویج، دریاچه ایلمالات، پارک جنگلی کشپل، فیل سنگی و مرقد آقا شاه بالو زاهد اشاره کرد. شهر چمستان جنگلی بوده و برای ویلاهای شخصی با امکانات رفاهی مجهز بسیار مناسب است. املاک آرام در ارائه خدمات ملکی در شمال همواره پیشرو و ممتاز بوده و می‌تواند با توجه به نیاز و سلیقه شما گزینه‌های مناسب ارائه دهد.پس خرید ویلا در چمستان را از دست ندهید.

نوشهر

نوشهر یکی دیگر از شهرستان‌های استان مازندران است که از زیباترین شهرهای شمال به شمار می‌رود. این شهر علاوه بر طبیعت بی‌نظیر خود، از امکانات زیرساختی والایی نیز برخوردار است. مناطق دیدنی نوشهر به قدری زیاد است که در اینجا می‌توان به تعداد معدودی از آن‌ها اشاره کرد. آبشار چلندر، دیو چشمه، دریاچه ارواح، رودخانه خیررودکنار، دروازه قلب، غارهای چلک، آبشار اوشارنو، چشمه گزناسن، پارک جنگلی سیسنگان، جنگل چالک، چشمه گردو و آبشارهای دارنو از جمله مناطق دیدنی نوشهر می‌باشند.

علاوه بر برخورداری از آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبیعی، امکان تجارت از طریق بنادر را نیز برای شما میسر می‌سازد. انواع ویلاهای جنگلی، ساحلی، روستایی و باغ ویلا همگی در محله‌های نوشهر به چشم میخورند. از آنجایی که نوشهر یکی از شهرهای تجاری رو به رشد مازندران است، ارزش ویلاهای آن نیز رشد بیشتری دارد.

نکات خرید ویلا در شمال از زبان املاک آرام

چه ویلاهایی برای خرید مناسبند

بهتر است که سند ویلا شش دانگ باشد. قید ویلاهای قولنامه‌ای را بزنید. ویلا باید دارای پایان کار و سند نفکیکی باشد. با استعلام، کاربری زمین را مشخص کنید زیرا این مسئله تصمیمات آینده شما را برای ملکتان تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر قصد ساخت و ساز دارید، علاوه بر گرفتن استعلام، باید اطمینان حاصل کنید که ویلا در بافت شهری قرار گرفته، امکان اخذ مجوز برای ساخت و ساز را داشته باشد. کد رهگیری ملک که شامل پلاک ثبتی، کد پستی و دیگر اطلاعات ملک است را به خوبی بررسی نمایید. اگر خرید ویلای شهرکی با سند مشاع را مدنظر دارید، مطمعن شوید که امکان تفکیک سند در آینده وجود داشته باشد.

اطلاعات لازم برای قرارداد

نام و نام خانوادگی طرفین قرارداد، پلاک و اطلاعات ثبتی وقوع ملک، امکانات واحد ساختمانی همچون مساحت، تعداد اتاق، شماره واحد و طبقه، متراژ پارکینگ و انباری، موقعیت، تعداد طبقات، مشخصات زیربنا، نما، نوع کاربری، نوع مصالح از اطلاعاتی هستند که در قرارداد درج می‌شوند. همچنین بها، زمان تحویل واحد پیش فروشی، سند رسمی انتقال، تکلیف خسارات، بیمه، معرفی داوران و تعهدات فروشنده به مراجع همگی از اطلاعاتی هستند که در قرارداد دارای اهمیت می‌باشند.

نکات مهم در خرید و فروش ویلا

پیش از عقد قرارداد با هر مشاور املاکی، از صحت آگهی اعلام شده اطمینان حاصل کنید. مطمعن شوید که آگهی گذاشته شده در فضای مجازی، وجود خارجی دارد و اطلاعات درج شده در خصوص قیمت و مشخصات ملک یا زمین موثق باشد. سعی کنید مشاورانی را دنبال کنید که قیمت را بطور مشخص اعلام می‌کنند و در هر چند وقت یکبار، اطلاعات سایت و تریبون خود را به روز رسانی می‌کنند. پیش از خرید، نرخ اتحادیه شهرستان مدنظر را بررسی نمایید تا از محدوده قیمت املاک آگاهی یابید. در خصوص اصطلاحات مربوط به خرید ملک و زمین اطلاعات کسب کنید تا هنگام استعلام به مشکل برنخورید. برای خرید ملک یا زمین مدنظرتان، ملک یا زمین دیگری را کاندید کنید. این کار در دوره بی‌ثبات اقتصاد به حفظ ارزش سرمایه‌تان کمک می‌کند. از اسناد استعلام بگیرید تا اطلاعات دقیق و جعلی یا اصلی بودن آن‌ها مشخص شود.

نکات خرید ویلا در شمال از زبان املاک آرام

مشاور املاک معتبر

یک مشاور املاک معتمد و معتبر، دارای سابقه کاری زیاد و درخشان است که می‌توانید با پرس و جو و بررسی پیشینه بنگاه، از این مسئله آگاهی یابید. با وجود اینکه وظیفه احراز هویت طرفین معامله بر عهده بنگاه معاملاتی است، سعی کنید شخصا این موضوع را پیگیری کنید. برخی از مشاورین املاک یا نزدیکان ممکن است در صورت داشتن مدارک مورد نیاز، اقدام به فروش ملک بدون اطلاع مالک اصلی نمایند. حتی ممکن است یک مالک جعلی نیز به جلسه مشاوره دعوت شود تا شما بویی از لنگ بودن ماجرا نبرید. بنابراین واجب است که کارت ملی فروشنده را با مدارک مالک تطبیق دهید. مشاور املاک مورد نظر، باید حتما یک دفتر معتبر و پروانه کسب مدیر داشته باشد تا در صورت لزوم بتوان پرونده را پیگیری کرد. با ورود به دفتر مشاور املاک، کادر و تیم مجموعه را زیر نظر داشته باشید و در صورت لزوم صداقت اعضا را بسنجید.

سخن نهایی

املاک آرام با سابقه درخشان در خرید و فروش ویلا در شمال کشور، به عنوان یکی از شرکت‌های معاملاتی موفق در این منطقه شناخته می‌شود. ما در املاک آرام، با تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان، در کنار شما هستیم تا رویای ویلای دلخواهتان را به واقعیت تبدیل کنیم.

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده