بازارنیوز؛ تازه‌ترین خبرها از قیمت دلار، سکه و بازار سهام


بازارنیوز؛ تازه‌ترین خبرها از قیمت دلار، سکه و بازار سهام

امروز، ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، بازار ارز با افزایش قیمت دلار بازگشایی شد. از شب گذشته که سپاه پاسداران حملات گسترده پهپادی و موشکی‌ای علیه مواضع رژیم صهیونیستی با هدف تلافی حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق انجام داد، بازار ارز در فاز احتیاطی قرار گرفت و در انتظار بازگشایی معاملات بود. بازارنیوز به بررسی تحولات بازارهای طلا، سکه، ارز و سهام پرداخته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در نخستین معاملات نقدی امروز تنها هزار تومان با ورود به کریدور هفتم فاصله داشت. با این حال از میانه روز تاکنون، قیمت دلار اندکی کاهشی شده و به کانال ششم از کریدور 60 تومانی رسیده است.

افزایش تنش‌های سیاسی و نظامی، بازار طلا و سکه را هم تحت تاثیر قرار داد و منجر به توقف خرید و فروش طلا و سکه شد. کاهش تقاضا و عدم استقبال سرمایه‌گذاران از ورود به معاملات طلا و سکه، قیمت‌ها را در این بازار اندکی کاهشی کرده است. اگرچه قیمت‌ها هنوز برای عقب‌گرد به کانال پایین‌تر آماده نیستند.

اما شاید امروز بازار سهام نامطلوب‌ترین وضعیت را در میان بازارهای موازی داشت. چراکه حجم و ارزش معاملات خرد به‌شدت کاهش یافت و به کف رسید و خروج پول هم ادامه پیدا کرد. با وجود ایجاد محدودیت منفی یک و دو درصدی برای معاملات سهام و صندوق‌های سهامی اما بازار باز هم ریزش کرد و منفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل