قتل هولناک زن جوان در پی مشاجره لفظی با یک مرد در خیابان گاندی


قتل هولناک زن جوان در پی مشاجره لفظی با یک مرد در خیابان گاندی

به دنبال مشاجره لفظی زن و مرد جوان، زن جوان با ضربات چاقو در یکی از خیابان‌های محله گاندی به قتل رسید؛ تحقیقات گسترده برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شده است.

قتل هولناک زن جوان در پی مشاجره لفظی با یک مرد در خیابان گاندی

به گزارش راهبرد معاصر؛ ظهر امروز یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه، صدای مشاجره شدید زن و مرد جوانی در یکی از خیابان‌های محله گاندی، سکوت ظهرگاهی را در هم شکست و دقایقی بعد وقوع یک قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

به دنبال اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی، تیم تشخیص هویت، متخصصان پزشکی قانونی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن ۳۷ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه شکم، گردن و کمر هدف ۲۰ ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مرد جوانی که با مقتوله در ارتباط بوده در جریان مشاجره‌های شدید لفظی، دست به این جنایت هولناک در خیابان زده است.

تحقیقات ابتدایی از شاهدان عینی حادثه حکایت از آن داشت، این ۲ نفر که با هم آشنا بودند، چند دقیقه‌ای به دلایل نامشخصی با یکدیگر مشاجره شدیدی داشتند و مرد جوان به صورت ناگهانی با چاقویی که همراه داشته با ضربات بی‌رحمانه مرتکب قتل شده است و درحالی که گوشی مقتوله در دستانش بوده قبل از رسیدن پلیس از صحنه جرم گریخته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، ابتدا مخفیگاه قاتل را شناسایی و سپس با دستور قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

با دستور قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جرائم‌جنایی تهران، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت جهت دستگیری متهم ادامه دارد. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا