انصارالله: دشمن صهیونیستی نمی‌تواند از تنبیه فرار کند


انصارالله: دشمن صهیونیستی نمی‌تواند از تنبیه فرار کند

سخنگوی جنبش انصارالله یمن درباره پاسخ تنبیهی ایران به رژیم اسرائیل گفت که این عملیات اقدامی مشروع در پاسخ به جنایت اسرائیل بوده است.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن، عصر امروز (یکشنبه)، پاسخ تنبیهی ایران به رژیم اسرائیل را مشروع خواند.
او در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت عملیات ایران در پاسخ به دشمن صهیونیستی اقدامی مشروع در پاسخ به حمله جنایتکارانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق بوده است.

محمد عبدالسلام اضافه کرد که رژیم اسرائیل نمی‌تواند از تنبیه جنایت‌هایش فرار کند.

پیش از این، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که پاسخ تنبیهی ایران به رژیم اسرائیل مطابق با قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد بوده است.

صنعاء همچنین اعلام کرده بود کشور‌های حامی رژیم اسرائیل باید زبان عقل را در اولویت قرار دهند و از حمایت نامحدود خود از این رژیم دست بردارند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بامداد امروز (یکشنبه)، در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشق با ده‌ها پهپاد و موشک بالستیک و کروز مواضع ارتش رژیم اسرائیل را در شمال و جنوب فلسطین اشغالی مورد حمله قرار داد.

منابع خبری تصاویری منتشر کردند که نشان می‌داد موشک‌های ایران مستقیما با پایگاه هوایی «نواتیم» در جنوب فلسطین اشغالی و فرودگاه نظامی «رامون» برخورد داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه