ارتش صهیونیستی سیاست دفاع داخلی خود را تغییر داد


ارتش صهیونیستی سیاست دفاع داخلی خود را تغییر داد

سخنگوی ارتش صهیونیستی اعلام کرد پس از بررسی وضعیت در این رژیم از امروز دوشنبه سیاست دفاع داخلی این رژیم تغییر خواهد کرد.

ارتش صهیونیستی سیاست دفاع داخلی خود را تغییر داد

به گزارش راهبرد معاصر. دانیال هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پایان ارزیابی وضعیت، مقرر شد از امروز دوشنبه تغییری در سیاست دفاعی فرماندهی جبهه داخلی ارتش صهیونیستی ایجاد شود.

براساس گزارش النشره، او در بیانیه‌ای تصریح کرد: در چارچوب این تغییرات، مقرر شد با در نظر گرفتن محدودیت‌ها، فعالیت‌های آموزشی در سراسر کشور از سر گرفته شود. با اشاره به اینکه محدودیت‌های اعمال شده برای تجمعات در مناطق مشمول سیاست سبز نیز برداشته شده است.

هاگاری تاکید کرد که این رژیم باید به دستورالعمل‌های منتشر شده از سوی فرماندهی جبهه داخلی ادامه دهد.

روز شنبه، پس از تهدیدات ایران برای پاسخ به حمله اسرائیل که کنسولگری این کشور در دمشق در ابتدای آوریل امسال هدف قرار داده بود، ارتش رژیم صهیونیستی تعطیلی مدارس و محدودیت فعالیت‌ها را به دلایل امنیتی اعلام کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود./ باشگاه خبرنگاران


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا