واکنش صدراعظم آلمان به پاسخ نظامی ایران


واکنش صدراعظم آلمان به پاسخ نظامی ایران

اقتصادنیوز : صدراعظم آلمان در واکنش به پاسخ ایران به اقدامات متجاوزانه اسرائیل طی عملیات «وعده صادق» این حمله را محکوم کرده و خواستار جلوگیری از گسترش تنش‌ها شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،‌ در پی پاسخ ایران به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی طی عملیات «وعده صادق»، «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان این حمله را محکوم کرده و به ایران درباره «گسترش بیشتر تنش‌ها هشدار داد.»

پایگاه خبری یورواکتیو در این باره گزارش داد، شولتس که به چین سفر کرده است، امروز (یکشنبه) گفت: ما نباید این مسیر را ادامه بدهیم. هر کاری که بتوانیم برای اطمینان یافتن از این که تنش‌ها گسترش بیشتری پیدا نکند، انجام خواهیم داد.

شولتس با نادیده گرفتن اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه اماکن دیپلماتیک ایران با حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و حق مشروع ایران برای پاسخ به این اقدام، این حمله را «غیرقابل توجیه» خوانده و گفت که «ما تنها می‌توانیم به همه هشدار بدهیم، به ویژه به ایران، که این رویه را ادامه ندهد.»

صدراعظم آلمان همچنین گفت که رژیم صهیونیستی نیز باید به کاهش تنش‌ها کمک کند.

ایران چند روز پس از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق، با بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده و آن را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه این رژیم و در چارچوب بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرسدس بنز G580 رونمایی شد، اولین G کلاس تمام الکتریکی + عکس