رایزنی‌ نخست‌وزیر عراق با ولیعهد عربستان در مورد تحولات منطقه


رایزنی‌ نخست‌وزیر عراق با ولیعهد عربستان در مورد تحولات منطقه

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر عراق امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با ولیعهد عربستان درباره راهکارهای ممانعت از گسترش دامنه درگیری‌ها در منطقه گفت‌وگو کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، « محمد شیاع السودانی » نخست‌وزیر عراق با « محمد بن سلمان » ولیعهد عربستان سعودی تلفنی گفت‌وگو و اوضاع امنیتی منطقه و اثرات آن بر ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کرد.

دو طرف در این تماس تلفنی به بررسی راهکارهای ممانعت از گسترش دامنه درگیری در منطقه و تلاش‌های صورت گرفته برای تنش‌زدایی پرداختند.

بن سلمان و السودانی همچنین بر اهمیت تلاش برای ممانعت از بحرانی شدن اوضاع و توقف تجاوزات علیه ملت فلسطین در غزه تأکید کردند.

خبر مرتبط
عربستان علیه امارات دست به کار شد

اقتصادنیوز : عربستان در خصوص اعلام منطقه «الیاسات» به عنوان منطقه حفاظت شده دریایی توسط ابوظبی، به سازمان ملل متحد شکایت کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

خبر مرتبط
واکنش عربستان به پاسخ موشکی ایران به اسرائیل

اقتصادنیوز: عربستان سعودی به پاسخ موشکی پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی