کلاهبردار رسید جعلی صادر در شهریار دستگیر شد


کلاهبردار رسید جعلی صادر در شهریار دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ"شاهین حسنوند" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول یک پرونده با موضوع رسید جعلی و فروش طلا به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، مراتب در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار...

به گزارش رکنا، سرهنگ"شاهین حسنوند" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول یک پرونده با موضوع رسید جعلی و فروش طلا به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، مراتب در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی با ثبت آگهی فروش طلا در سایتی در فضای مجازی، با شخصی به هویت نامعلوم ارتباط گرفته بود که بعد از معامله به صورت حضوری، طلا را تحویل داده و فرد کلاهبردار یک رسید جعلی به شاکی نشان داده و از محل متواری شده بود.

سرهنگ حسنوند در ادامه عنوان کرد: با اقدامات تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم به همراه همسرش مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضائی در یکی از شهرستانهای غرب استان دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد؛

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم بعد از دستگیری با مشاهده مستندات پرونده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی دراختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی اطلاع دهند.


کلاهبردار رسید جعلی صادر در شهریار دستگیر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!