رئیسی پنجشنبه به سمنان می‌رود


رئیسی پنجشنبه به سمنان می‌رود

استاندار سمنان از سفر روز پنجشنبه رئیسی به این استان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمدرضا هاشمی در ابتدای نشست خبری پایانی بازدید نمایندگان رسانه‌ها از روند پیشرفت پروژه‌های استان سمنان در آستانه دومین سفر رئیس‌جمهوری به این استان، اظهار کرد: اقدام شایسته و مقتدرانه جمهوری اسلامی در زدن یک سیلی محکم به رژیم اسرائیل وارد کردند. این شب هم برای مردم ایران، هم جهان اسلام، هم محور مقاومت و هم تمامی آزادگان جهان مبارک بود.

وی در ادامه با یادآوری اقدامات دولت سیزدهم در این استان، گفت: از مصوبات دور اول سفر و ۱۱۷ مصوبه عمرانی و ۲۸ مصوبه اقتصادی بوده است. کل اعتبارات عمرانی و اقتصادی ۱۱۲۶۵ میلیارد تومان و اعتبارات عمرانی ۳۲۸۰ میلیارد تومان است که ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی اختصاص یافته جذب و محقق شده است.

هاشمی با بیان اینکه در دور اول سفر رئیسی ۲۴ وعده و دستور مربوط به ۹ وزارتخانه و سازمان مطرح شده بود که پیگیری و محقق شد، تاکید کرد: همچنین بیش از ۳۰ هزار نامه و مطالبات مردمی در قالب‌های مختلف دریافت شده بود و ۱۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی به ۱۳ هزار خانوار پرداخت شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه قبل از سال ۱۴۰۳ آمادگی برگزاری دور دوم سفر را داشتیم و جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد، گفت: ولی دو عامل آغاز انتخابات مجلس و همچنین ماه مبارک رمضان سفر را به تعویق انداخت اما هفته جاری پنجشنبه هفته جاری با عنایت خداوند متعال و آمادگی بسیار خوب ما در استان سمنان دور دوم سفر رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

منبع : ایسنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا