مقصر مرگ در صحنه فیلمبرداری به زندان می‌رود


مقصر مرگ در صحنه فیلمبرداری به زندان می‌رود

«هانا گوتیرز-رید» مسئول اسلحه فیلم «زنگار» به عنوان مقصر در مرگ «هالینا هاچینز» به ۱۸ ماه زندان محکوم شد.

مقصر مرگ در صحنه فیلمبرداری به زندان می‌رود

به گزارش ایران اکونومیست، مسئول اصلی سلاح در فیلم «زنگار» به دلیل مقصر شناخته شدن در تیراندازی مرگبار در سال ۲۰۲۱ به «هالینا هاچینز» فیلمبردار فیلم توسط «الک بالدوین» بازیگر فیلم، به ۱۸ ماه زندان محکوم شد.

«هانا گوتیرز-رید» در ماه مارس به دلیل بارگذاری اشتباه یک گلوله واقعی در هفت تیر «الک بالدوین» به قتل غیرعمد متهم شد. قاضی پرونده اعلام کرد که «هانا وتیرز-رید» مسئولیت نقش خود در قتل «هالینا هاچینز» را بر عهده نگرفته و به زندان محکوم شده است.

مجازات این مسئول اسلحه، مهم‌ترین پیامد کیفری است که تاکنون در پیامدهای قانونی مرگ «هاچینز» وجود دارد. اما این پرونده‌ هنوز تا پایان فاصله زیادی دارد.

دادگاه «الک بالدوین» به عنوان بازیگر و هم تهیه کننده فیلم که به قتل غیرعمد متهم شده، در ۱۰ جولای برگزار خواهد شد.

در طول محاکمه، دادستان‌ها «هانا گوتیرز-رید» را به عدم رعایت رویه های ایمنی ضروری متهم کردند و اعلام کردند که ناظر تسلیحات فیلم، هفت تیر کاملاً کارآمد مورد استفاده توسط «بالدوین» را با گلوله‌های مشقی و حداقل یک گلوله واقعی پر کرده است. در این تیراندازی «هاچینز» ۴۲ ساله، فیلمبردار فیلم کشته شد و کارگردان فیلم «جوئل سوزا» نیز زخمی شد.

در صورتی که «الک بالدوین» در مورد قتل غیر عمد «هالینا هاچینز» مجرم شناخته شود، او نیز با ۱۸ ماه زندان مواجه خواهد شد.

اگرچه «الک بالدوین» مکررا کشیدن ماشه را انکار می‌کند، اما با توجه به آزمایش‌ها، یافته‌ها و مشاهدات گزارش‌شده، ماشه باید به اندازه کافی کشیده یا فشار داده می‌شود تا شلیک انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی