مشخصات گوشی‌های شیائومی 14T و 14T Pro افشا شد


مشخصات گوشی‌های شیائومی 14T و 14T Pro افشا شد

شیائومی هر سال در فصل پاییز نسخه‌ی T گوشی‌های پرچمدار خود را عرضه می‌کند که آخرین آنها 13T و 13T Pro بود، بنابراین منطقاً باید امسال شاهد شیائومی 14T و 14T Pro باشیم. خبر خوب اینکه مشخصات کلیدی گوشی‌های آتی شیائومی افشا شده است. ساعاتی...

شیائومی هر سال در فصل پاییز نسخه‌ی T گوشی‌های پرچمدار خود را عرضه می‌کند که آخرین آنها 13T و 13T Pro بود، بنابراین منطقاً باید امسال شاهد شیائومی 14T و 14T Pro باشیم. خبر خوب اینکه مشخصات کلیدی گوشی‌های آتی شیائومی افشا شده است.

ساعاتی قبل برخی از مشخصات دو گوشی آتی سری T شیائومی افشا شد که حاوی جزئیاتی چون مدل چیپست، دوربین و سرعت شارژ آنها است. با مدل پرو شروع می‌کنیم. گفته می‌شود این مدل بر پایه‌ی گوشی مخصوص چین Redmi K70 Ultra ساخته می‌شود، هرچند که صرفاً یک ریبرند ساده نخواهد بود و برای گوشی 14T Pro شیائومی وجود برخی ارتقاها نسبت به K70 Ultra مورد انتظار است.

ظاهراً هر دو گوشی Redmi K70 Ultra و 14T Pro شیائومی مجهز به چیپست MediaTek Dimensity 9300 خواهند بود، با این حال تنها مدل 14T Pro از شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند که برای اولین بار در سری T شاهد این ویژگی خواهیم بود. همچنین ادعا شده مدل 14T پرو به دوربین تله‌فوتو مجهز خواهد بود و از دوربین‌هایی با برند Leica بهره می‌برد.

مشخصات گوشی‌های شیائومی 14T و 14T Pro افشا شد

برای گوشی Xiaomi 14T بکارگیری چیپست Dimensity 8000 متصور است که سری 13T نیز چنین بود و مدل غیر پرو از یک چیپست ضعیف‌تر برخوردار بود. همچنین در حالی که مدل پرو از شارژ 120 واتی پشتیبانی می‌کرد، مدل معمولی نهایتاً از سرعت شارژ 67 واتی پشتیبانی می‌کرد. البته این بار گفته می‌شود مدل پرو شارژ بیسیم هم دارد که باز هم برای 14T متصور نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا