العربیه: ریاض مشارکتی در حفاظت از اسرائیل در مقابل حمله ایران نداشته است


العربیه: ریاض مشارکتی در حفاظت از اسرائیل در مقابل حمله ایران نداشته است

برخلاف ادعای برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی، شبکه العربیه به نقل از منابع آگاه، مشارکت عربستان سعودی در دفاع از تل‌آویو در مقابل عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی را رد کرد.

العربیه: ریاض مشارکتی در حفاظت از اسرائیل در مقابل حمله ایران نداشته است

به گزارش راهبرد معاصر، پس از مطرح شدن ادعاهایی مبنی بر کمک عربستان سعودی به رژیم صهیونیستی در مقابل اقدام تنبیهی ایران، شبکه العربیه به نقل از منابعی هرگونه مشارکت ریاض در دفاع از رژیم صهیونیستی در مقابل حمله ایران را رد کرد.

وب‌سایتهای خبری اسرائیل به نقل از یک وب‌سایت منتسب به یک وب‌سایت رسمی سعودی مدعی شده بودند که پادشاهی عربستان به ائتلاف دفاعی در حفاظت از تل‌آویو در مقابل حمله ایران پیوسته است.با این‌حال منابعی به شبکه العربیه گفتند «هیچ وب‌سایت رسمی وجود ندارد که بیانیه‌ای درباره مشارکت عربستان سعودی در ایجاد ایجاد مانع در مسیر حملات علیه اسرائیل منتشر کرده باشد».


با این‌حال، «أیمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن شامگاه دوشنبه تایید کرد که کشورش در رهگیری تعدادی از پهپادهای پرتاب‌شده توسط ایران علیه رژیم صهیونیستی، به اشغالگران کمک کرده است.الصفدی در مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان» گفت: «هر چیزی که به آسمان ما وارد شود، حریم هوایی ما را نقض می‌کند، و معتقدیم خطری برای اردن محسوب می‌شود، ما هر کاری که در توانمان باشد برای پایان دادن به این تهدید انجام خواهیم داد و این همان کاری است که انجام دادیم»./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها