دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری


دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری

دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر با آیت‌الله محسن قمی عضو شورای خبرگان رهبری و معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دیدار کردند.

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری

به گزارش ایران اکونومیست، معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در این دیدار با اشاره به عملیات نظامی پیچیده و هوشمندانه نیروی مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: این اقدام با حجم عملیات ترکیبی یکی از پیچیده‌ترین اقدام‌های نظامی در دنیا بود که اقتدار نظامی ایران اسلامی را به رخ دنیا کشید.
وی این عملیات را در فاصله بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر از سرزمین اشغالی جزء امدادهای غیبی و عنایت خداوند متعال برشمرد و افزود: هماهنگی حدود ۱۰ کشور برای جلوگیری از رسیدن موشک‌های ایران به اسرائیل ناکام ماند و توانمندی نیروهای نظامی در این عملیات معادلات نظامی را در دنیا و توازن قدرت را برای کشورمان ارمغان آورد.
آیت الله قمی تأکید کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری زمان بزن درو تمام شده است و این عملیات دنیا را به این باور رساند که ایران توان مقابله مستقیم دارد و تاکنون خویشتنداری کرده است زیرا سیاست ایران جنگ‌طلبی نیست بلکه بازدارندگی فعال را به دنبال دارد.
در ادامه، رحیم نریمانی مدیرکل تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی با اشاره به اینکه هژمونی و هیمنه رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار با عملیات نظامی ایران در هم شکست افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری امروز موضوع جنگ اراده‌ها است و اینکه ایران اراده خود را در نظام بین‌الملل در هر زمانی بخواهد اعمال می‌کند مهم است.
وی به شعار سال در خصوص جهش تولید با مشارکتهای مردمی اشاره و اظهار کرد: حضور گسترده مردم در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی سرنوشت‌ساز و تعیین کننده بوده است و نقش‌آفرینی مؤثر مردم در حوزه اقتصادی می‌تواند در تسریع حل مشکلات اقتصادی کشور راهگشا باشد.
نریمانی سازماندهی و استفاده حداکثری از ظرفیت تشکل‌های شاهد و ایثارگر را در سال جاری جزء اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان