هواشناسی فردا/تشدید فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور


مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی جدید در نواحی جنوبی کشور خواهیم بود.

هواشناسی فردا/تشدید فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور

به گزارش راهبرد معاصر؛ صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه امروز سامانه بارشی جدید وارد کشور شده است گفت: این سامانه بارشی جنوب کشور را درگیر میکند و در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه جنوبی اصفهان و یزد، شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان درگیر این بارش ها خواهند بود.

وی افزود: فردا علاوه بر این استان‌ها در خراسان‌جنوبی؛ رگبار‌های شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و حتی در برخی نقاط بارش تگرگ را شاهد هستیم.

او گفت: روز پنجشنبه بارش‌ها در برخی نقاط استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی، هرمزگان ادامه دارد و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه امشب و فردا بارش‌ها در حد هشدار قرمز است، گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، بوشهر، بارش‌های سنگینی خواهند داشت و برای فردا این بارش‌ها برای استان‌های سیستان و بلوچستان هستند که احتمال آب گرفتگی معابر به‌صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفر‌های بین شهری و داخل شهری را در پی دارد.

رفیعی اظهار کرد: هم‌وطنان برای سفر و تردد باید تمهیدات لازم را در نظر داشته‌باشند./باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی