رکورد پشت رکورد/ فخاس بی‌نظیر است!


شرکت مجتمع فولاد خراسان در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۴۷ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۹۰ درصدی همراه شد.

رکورد پشت رکورد/ "فخاس" بی‌نظیر است!

بورس‌نیوز:
شرکت مجتمع فولاد خراسان با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۳۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۰ هزار و ۷۳۶ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفند ماه سال جاری رکورد جدیدی را در درآمدزایی ثبت کرد.
رکورد پشت رکورد/ "فخاس" بی‌نظیر است!
میزان درآمدی که شرکت فولاد خراسان در دوازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۱۹۵ میلیاردتومانی رسید. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۴۷ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۹۰ درصدی همراه بود، همچنین "فخاس" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۲ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۷۴ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.
رکورد پشت رکورد/ "فخاس" بی‌نظیر است!
"فخاس" در اسفندماه ۲۹۵ هزار و ۴۸۱ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۹۹ هزار و ۲۴۴ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با رشد ۳۶ درصدی همراه شد.
رکورد پشت رکورد/ "فخاس" بی‌نظیر است!
عنوان پرفروش‌ترین محصول مجتمع فولاد خراسان را در اسفندماه «محصولات سبک ساختمانی» با یک هزار و ۸۸۸ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در دوازدهمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۴۵ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۲۳ میلیون و ۷۹۶ هزار تومان درازای هر تن رسید. "فخاس" در اسفندماه از دیگر محصولاتی همچون «شمش و گندله» در بازار داخل و خارج درآمد کسب کرد.
رکورد پشت رکورد/ "فخاس" بی‌نظیر است!
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس