سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی


سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی

تعریف و تمجید پیمان معادی از مریلا زارعی در سریال افعی تهران مریلا زارعی بانوی هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان که تا کنون در نقش های ماندگار زیادی مقابل دوربین رفته و جوایز فراوانی را در...

تعریف و تمجید پیمان معادی از مریلا زارعی در سریال افعی تهران

مریلا زارعی بانوی هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان که تا کنون در نقش های ماندگار زیادی مقابل دوربین رفته و جوایز فراوانی را در جشنواره های مختلف سینمایی از آن خود کرده است، با درخشش در سریال افعی تهران مورد تحسین پیمان معادی بازیگر و نویسنده این سریال قرار گرفت. در ادامه این بخش از نمناک پست تحسین آمیز پیمان معادی درباره مریلا زراعی را مشاهده می کنید.

پیمان معادی، بازیگر سینما با انتشار تصویر جدید و متفاوتی از مریلا زارعی در سریال افعی تهران،از همکاری مجدد خود با خانم بازیگر ابراز رضایت کرد و نوشت:

«سومین همکاری من با مریلا زارعی بعد از دو تجربه فوق العاده «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین». هر بار از همکاری با این بازیگر فوق العاده و این انسان شریف به وجد میام و لذت واقعی بازیگری رو می‌چشم.»

سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی

پیمان معادی و مریلا زراعی در پشت صحنه افعی تهران

سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی

پست پیمان معادی در نمایی از پشت صحنه سریال افعی تهران

در سریال افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم، با داستان منتقدی به نام آرمان با بازی پیمان معادی روبه‌رو هستیم که گذشته‌ای تلخ را از سر گذرانده و حالا در مرز پنجاه سالگی قصد دارد فیلمی بر مبنای زندگی قاتل زنجیره‌ای به نام افعی تهران بسازد. مریلا زارعی در افعی تهران نقش یک قاتل زنجیره‌ای را بازی می کند، بازی در این نقش می تواند چالشی جدید برای این بازیگر خوش تکنیک در آغاز میانسالی باشد.


سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی