تحلیل تکنیکال سهام «غنوش» فروردین 1403 / روند تازه قیمت سهام نوش مازندران آغاز شده است؟


تحلیل تکنیکال سهام «غنوش» فروردین 1403 / روند تازه قیمت سهام نوش مازندران آغاز شده است؟

قیمت سهام غنوش با شکست مقاومت داینامیک خود، نشانه‌هایی از آغاز موج جنبشی تازه‌ در روند صعودی را صادر کرده است. چشم‌انداز قیمت سهام نوش مازندران چگونه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، سهام نوش مازندران با نماد «غنوش» در بازار اول و تابلو اصلی بورس قابل معامله است. سهام غنوش با ارزش بازاری بالغ بر هزار و 102 میلیارد تومان، در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر قرار دارد.

آنالیز تابلوی معاملات «غنوش» نشان می‌دهد رفتار قیمت این سهم با وقفه کوتاهی در جهت تحرکات مشکوک حقوقی‌های سهم صورت می‌پذیرد. از این رو هر زمان که حقوقی شروع به خرید‌های سنگین کرده، کمی بعد، سهم از سویینگ‌های کف ساخته‌شده در نمودار خود، بازدهی‌ خوبی نصیب سهامداران کرده است. بنابراین برای تشخیص اعتبار موج صعودی، بررسی رفتار حقوقی‌های سهم اهمیت زیادی دارد.

تحلیل تکنیکال سهام غنوش فروردین 1403

سهام شرکت نوش مازندران در جریان رالی صعودی سال 98 و ابتدای 99، یکی از پربازده‌ترین نمادها در میان تابلوهای بورسی بود. با وجود این، همزمان با آغاز سقوط نماگرهای سهامی و کلیت بازار در مردادماه 99، سهام غنوش نیز در رالی نزولی قرار گرفت و بیش از 85 درصد ارزش خود را تا پایان سال 1400 از دست داد.

بررسی داده‌های قیمتی سهام نوش مازندران نشان از آن دارد که قیمت در یک روند رنج بزرگ قرار گرفته است. به همین خاطر رالی صعودی قیمت این سهم که با رشد کلیت سهام در آبان 1401 همزمان شد، توان عبور قیمت «غنوش» از سقف هزار و 668 تا هزار و 746 تومانی را نداشت.

در دل این روند رنج، قیمت از نیمه اردیبهشت در سال گذشته به این سو یک روند نزولی را دنبال کرد. باکس قیمتی هزار و 124 تا هزار و 147 تومانی، آخرین سقفی بود که فروشندگان در نمودار قیمت سهام غنوش ظاهر شدند. شکسته شدن این سقف، نشانه تغییر رفتار معامله‌گران این نماد را صادر کرد.

تحلیل تکنیکال سهام «غنوش» فروردین 1403 / روند تازه قیمت سهام نوش مازندران آغاز شده است؟

در حال حاضر، با عبور قیمت از مقاومت داینامیک خود (خط روند نزولی قرمزرنگ) به نظر می‌رسد موج اصلاحی «غنوش» به پایان رسیده و موج جنبشی بعدی از روند تازه استارت خورده است. باید در نظر داشت، این سناریو تنها یکی از احتمالات پیش روی قیمت است.

در این سناریو، هدف اولیه نماد، هزار و 260 تا هزار 300 تومان است. پس از آن محدوده هزار و 550 و هزار و 700 تومان، تارگت‌های تکنیکالی سهام غنوش به شمار می‌روند. از سوی مقابل، محدوده 970 تومانی به‌ عنوان حد ضرر سهامداران شناخته می‌شود.

سلب مسئولیت: کلیه مطالب درج‌شده در این سایت جنبه تحقیقاتی، علمی و خبری دارد و برای فعالیت مستقیم در هیچ بازاری توصیه نمی‌شود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه تجارت‌نیوز بخوانید.

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرسدس بنز G580 رونمایی شد، اولین G کلاس تمام الکتریکی + عکس