غافلگیری دزدان سابقه دار در لانه مرموز! + عکس


 غافلگیری دزدان سابقه دار در لانه مرموز! + عکس

ماموران کلانتری شفای مشهد که طی روزهای گذشته چندین باند بزرگ سرقت را متلاشی کرده اند در راستای مبارزه با سرقت های خیابانی نیز با دستورات ویژه سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان (رئیس پلیس مشهد)وارد...

ماموران کلانتری شفای مشهد که طی روزهای گذشته چندین باند بزرگ سرقت را متلاشی کرده اند در راستای مبارزه با سرقت های خیابانی نیز با دستورات ویژه سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان (رئیس پلیس مشهد)وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند.

آن ها نیمه شب بیست وششم فروردین درحالی که ترددهای مشکوک را زیر نظر داشتند ناگهان پراید سفیدرنگی را دراطراف میدان خیام مشاهده کردند که رانندگی آن را جوانی حدود 38 ساله به عهده داشت.

نیروهای گشت نامحسوس که به چند شماره از پلاک خودرو خیره شده بودند،بی درنگ به استعلام شماره پلاک از مرکز فرماندهی پرداختند چراکه حافظه نیروهای انتظامی از ثبت شماره های مذکور درپرونده های سرقت حکایت داشت.

لحظاتی بعد حدس افسران گشت درست ازآب درآمد و مشخص شد خودروی پراید دوازدهم اسفند گذشته سرقت شده است.

 غافلگیری دزدان سابقه دار در لانه مرموز! + عکس

هنوز عملیات توقف خودرو ودستگیری راننده آغاز نشده بود که دستور تاخیر عملیات از سوی سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا)صادر شد و بدین ترتیب نیروهای گشت نامحسوس با بهره گیری از تجربیات رئیس کلانتری به تعقیب پرایدسوار پرداختند تا به مخفیگاه وی و همدستانش دست یابند.

در همین حال، راننده پراید وارد بزرگراه قائم(عج)شد و به سمت میدان نمایشگاه به راه افتاد.نیروهای انتظامی نیز با هماهنگی های قضایی و پلیسی به تعقیب با فاصله ادامه دادند تا این که در مسیر بزرگراه امام علی(ع)ناگهان پراید در حاشیه بزرگراه متوقف شد وجوان دیگری روی صندلی جلو نشست.

این گونه بود که عملیات حساسیت خاصی پیدا کرد و احتمال رویارویی با یک باند سرقت خودرو قوت گرفت اما پلیس همچنان به تعقیب نامحسوس ادامه می داد تا این که بالاخره سرنشین 37 ساله پراید مقابل یک منزل مسکونی در خیابان یوسفی از خودرو پیاده شد تا در پارکینگ را باز کند.

دراین هنگام دستور دستگیری صادر شد و نیروهای انتظامی در یک عملیات ضربتی اطراف خودرو را به محاصره درآوردند ودو سارق را درحالی دستگیر کردند که با مشاهده نیروهای انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.

با بررسی داخل خودرو مشخص شد که سارقان با استفاده از سیم برق،خودرو را بدون سوئیچ روشن می کنند ودرون آن نیز مقادیر زیادی لوازم سرقتی قرار دارد. پس ازبازرسی خودرو که اموال سرقتی به همراه مقادیری کراک(موادمخدر صنعتی)کشف شد دامنه تحقیقات پلیس به لانه سارقان رسید.

دراین شرایط نیروهای انتظامی با کسب مجوزهای قضایی وارد مخفیگاه مرموز دزدان شدند و به مجموعه ای از اموال سرقتی شامل باندهای خربزه ای،جاروبرقی ،باتری،قطعات موتورسیکلت،نورافکن،کف کش،ترازوی توزین مواد مخدر،فلش،دستگاه کارواش خانگی،کابل،قطعات خودرو،ابزار و آچارآلات و... دست یافتند.

طولی نکشید که با انتقال سارقان به مقر انتظامی مشخص شد که نیروهای انتظامی دو سارقی را دستگیر کرده اند که سوابق متعدد کیفری دارند ومنزل مسکونی رانیز به پاتوقی برای نگهداری اموال سرقتی و استعمال مواد مخدر تبدیل کرده اند.براساس این گزارش ،تحقیقات درباره سرقت های احتمالی دیگر دزدان سابقه دار و شناسایی همدستان آنان همچنان ادامه دارد.

سید خلیل سجادپور / خراسان


 غافلگیری دزدان سابقه دار در لانه مرموز! + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آسمون مست جنونی هوش مصنوعی