بازداشت مرد مسلح با محموله ممنوعه در جنوب تهران / اهالی محل از او شاکی بودند


بازداشت مرد مسلح با محموله ممنوعه در جنوب تهران / اهالی محل از او شاکی بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان در یکی از...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان در یکی از محلات جنوب پایتخت پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه نهم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم به همراه همدست خود که از قاچاقچیان و سوداگران مرگ جنوب تهران هستند، محل زندگی خود را تبدیل به محل دپو و فروش مواد مخدر کرده است.

وی در ادامه اعلام کرد: با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی برای ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم و همدستش به عمل آمد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی، مجوز قانونی برای ورود به مخفیگاه و بازداشت متهمان صادر و روز گذشته تیم عملیاتی پایگاه نهم به محل اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگردهای خاص پلیسی وارد مخفیگاه شده و بلافاصله در اقدامی ضربتی هر 2 متهم را دستگیر کردند.

وی با اینکه در جستجوی خانگی، چهار کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه چهار تیر جنگی کشف شد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می کنند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: به قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر اولتیماتوم می دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند،چراکه مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می سپارد


بازداشت مرد مسلح با محموله ممنوعه در جنوب تهران / اهالی محل از او شاکی بودند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


5 میلیون نفر از جاماندگان، سهام عدالت می‌گیرند