سامسونگ هدف‌گذاری تولید گوشی‌های هوشمند خود را 22 درصد افزایش داد


سامسونگ هدف‌گذاری تولید گوشی‌های هوشمند خود را 22 درصد افزایش دادتوسط امیرکیوان گوهری / فروردین ۲۹, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه به‌نظر می‌رسد که پرچمداران سری گلکسی S24 سامسونگ در سه...

سامسونگ هدف‌گذاری تولید گوشی‌های هوشمند خود را 22 درصد افزایش داد
سامسونگ هدف‌گذاری تولید گوشی‌های هوشمند خود را 22 درصد افزایش داد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه
سامسونگ هدف‌گذاری تولید گوشی‌های هوشمند خود را 22 درصد افزایش داد

به‌نظر می‌رسد که پرچمداران سری گلکسی S24 سامسونگ در سه ماهه نخست سال 2024 به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده‌اند؛ چرا که بر اساس برخی اطلاعات جدید، برند کره‌ای هدف‌گذاری تولید خود در سه ماهه اول سال 2024 را به میزان قابل‌توجه 22 درصد افزایش داد. در واقع میزان دستگاه‌های تولید شده توسط این شرکت در مقایسه با برآورد اولیه 22 درصد بیش‌تر بود.

سامسونگ با تولید 65.4 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در 3 ماهه نخست سال 2024 توانست عملکردی فراتر از حد انتظار را به نمایش بگذارد. وبسایت The Elec گزارش می‌دهد که سامسونگ در 3 ماهه اول سال جاری میلادی 65.4 میلیون واحد گوشی هوشمند تولید نموده است. این تعداد اگرچه احتمالا اندک به‌نظر می‌رسد؛ اما با توجه به این واقعیت که عملکرد کمپانی در مقایسه با هدف‌گذاری اولیه 53 میلیون واحدی 22 درصد بیش‌تر بوده است؛ لذا همه چیز منطقی‌تر جلوه می‌کند.

بایستی به‌خاطر داشت که این تعداد، دستگاه‌های گلکسی تولید شده توسط پیمانکار ثالث با نام Wingtech را شامل نمی‌شود. این موضوع بدان معناست که میزان تقاضا در اوایل سال 2024 کاملا چشمگیر بوده و سری گلکسی S24 فروش واقعا خیره‌کننده‌ای را به ثبت رسانده است. همچنین دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز سهمی منصفانه از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

گزارش‌های پیشین چگونگی افزایش هدف‌گذاری فروش سری گلکسی S24 سامسونگ برای سه ماهه نخست سال جاری میلادی را نشان می‌دهند. این پدیده تماما از میزان بالای تقاضا در ماه‌های ابتدایی سال 2024 ناشی می‌شود.

برند کره‌ای به‌دنبال فروش 12 میلیون دستگاهی گوشی‌های جدید خود در 3 ماهه نخست سال 2024 بود؛ اما در ادامه هدف‌گذاری خود را به 13 میلیون واحد ارتقاء داد. در حال حاضر مجموع فروش هر 3 مدل سری گلکسی S24 در مقایسه با مجموع فروش تمامی مدل‌های خانواده گلکسی S23 حدودا 8 درصد بیش‌تر است.

سامسونگ هدف‌گذاری تولید گوشی‌های هوشمند خود را 22 درصد افزایش داد

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها سامسونگ به‌دنبال فروش 253 میلیون دستگاه گوشی هوشمند گلکسی در سال 2024 است. از این تعداد چشمگیر، 51 میلیون دستگاه جزو مدل‌های پرچمدار (از سری گلکسی S24 گرفته تا دستگاه‌های آینده سری گلکسی Z) خواهند بود. گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ احتمالا در اواخر سال 2024 روانه بازار خواهند شد.

اکنون با اطمینان می‌توان اعلام کرد که سامسونگ اوقات خوشایندی را در بازار تجربه می‌کند و چنان‌چه تمامی برنامه‌ها بدون مشکل به پیش بروند؛ در این‌صورت در آینده احتمالا شاهد عرضه دستگاه‌های جالب و نتایج بسیار شگفت‌انگیزی خواهیم بود. پس از دوران رکود در بازارهای جهانی به‌نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره نشانه‌هایی از بهبود اوضاع را نمایان کرده است. این پدیده یک پیروزی بزرگ دیگر برای سامسونگ به‌شمار می‌رود؛ چرا که بر اساس گزارش‌های اخیر این برند کره‌ای بار دیگر موفق شده تا عنوان برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان را از اپل پس بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ کیارش چی میشه بعدت