سیل 20 مسیر را در جنوب استان سیستان و بلوچستان ایران بست + تصاویر


سیل 20 مسیر را در جنوب استان سیستان و بلوچستان ایران بست + تصاویر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در اثر بارندگی و طغیان رودخانه های محلی 20 مسیر اصلی، فرعی و روستایی در جنوب این استان بسته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، شهرام مبارکی افزود: در حال حاضر مسیرهای اصلی نیکشهر_ چابهار،دلگان _ذهکلوت،ایرانشهر _دلگان، کنارک_زرآباد و محور های فرعی فنوج _اسپکه،دلگان_جلگه،بمپور_جلگه،ایرانشهر _مهرستان، بریس_چابهار، نیکشهر_ بنت، جلگه _ چاه اسحاق،فنوج_کتیج_رمشک، چاهان_زرآباد، قصرقند_ نیکشهر، بمپور _دلگان، محور مرزی ریمدان و محورهای روستایی ایرانشهر _ خیرآباد، بمپور_بهشت آباد، بمپور_فیروز آباد و کشاری کستک در جنوب استان بر اثر بارندگی ها و طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع بعدی بسته است.
وی با بیان اینکه ۵۰ گشت راهداری در قالب 30 نیروی راهدار و با 150 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محورهای جنوب استان در آماده باش کامل هستند، ادامه داد: پس از بارندگی‌های اخیر با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در محورهای جنوب استان انجام و از انسداد محور جلوگیری به عمل آمده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم اکنون به جز این 20 محور، سایر راه‌های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درآمد سیم‌ پیچی موتور، نگاهی عمیق به فرصت‌های پنهان صنعتی