محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان+جزئیات


محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان+جزئیات

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ علی اصغر زارع بیان داشت: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش محدودیت های تردد و ممنوعیت های توقف در شهر اصفهان اجرا خواهد...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ علی اصغر زارع بیان داشت: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش محدودیت های تردد و ممنوعیت های توقف در شهر اصفهان اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت یک بامداد 29 فروردین تا پایان مراسم توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان فرایبورگ، خیابان فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دور تا دور میدان بسیج ممنوع است.

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان+جزئیاترئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: همچنین از ساعت 6 صبح فردا مورخ 1403/01/29 تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع های آزادی- فرایبورگ، شیخ صدوق- سعادت آباد، فرایبورگ- سعادت آباد، خیابان های فیض و آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان شهدا و همچنین کلیه خروجی های بزرگراه شهید همت و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا ممنوع خواهد بود.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد جهت رفاه حال خود و سایر همشهریان و برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

اصفهان/ بهمن راعی


محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان+جزئیات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج