سه نوجوان مفقود شده سیل عنبرآباد پیدا شدند


سه نوجوان مفقود شده سیل عنبرآباد پیدا شدند

فرماندار شهرستان عنبرآباد، از پیدا شدن هر سه دختر نوجوان که در جریان سیل جنوب کرمان در منطقه روستای سرجنگل از توابع منطقه جبالبارز جنوبی به دنبال ترک محل زندگی، مفقود شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ یزدان افشار از مفقودی ۳ دختر نوجوان از منطقه عشایر نشین در روستای سرجنگل از توابع منطقه جبالبارز جنوبی در مناطق عشایری شهرستان عنبرآباد در شب گذشته خبر داد و اظهار داشت: خانواده آنها در بخش مردهک ارتفاعات کلهک به تذکرات فراوان و اقدامات مکرر برای تخلیه مکان بی توجهی کردند.

وی افزود: به محض شنیدن این خبر، همه نیروهای مستقر و نهادهای کمک رسان به جستجوی این نوجوان ها پرداختند.

فرماندار عنبرآباد خاطرنشان ساخت: خوشبختانه؛ هر سه دختر نوجوان عشایر در این منطقه که از صبح امروز (چهارشنبه) همزمان با جریان سیلاب، مفقود شده بودند توسط تیم های جست و جو پیدا شدند و در سلامت هستند.

یزدان افشار گفت: با مدیریت بحران شهرستان و همراهی بسیج، هلال احمر و عشایری این دخترها پس از شش ساعت جستجو پیدا و به خانواده تحویل شدند.

شایان ذکر است؛ این سه دختر به دنبال چرای گوسفندان و در هوای بارانی و با تذکر دستگاه های اجرایی مفقود شده بودند.

جست و جوها برای یافتن دختران تا صبح و سپس تا عصر امروز ادامه پیدا می کند، که در یک مرحله دختر ۲۰ ساله و در مرحله دیگر ۲ دختر نوجوان ۱۲ و ۱۷ ساله تا بعدازظهر امروز(چهارشنبه) سالم پیدا می شوند.

مشخص می‌شود دخترها بعد از رهاشدن از سیلاب و پس از اینکه گله گوسفندان در سیل گیر افتاده، تلاش می کنند آنها را جمع و سالم باز گردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان