سیل زدگان مراقب تمساح ها باشند


سیل زدگان مراقب تمساح ها باشند

به گزارش رکنا، محمدرضا علیمرادی اظهار کرد: پیرو بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان ، سیلابی شدن رودخانه‌ها و سر ریز شدن بیشتر سدهای استان از جمله پیشین، زیردان و ادامه شرایط نامساعد جوی، استرس و...

به گزارش رکنا، محمدرضا علیمرادی اظهار کرد: پیرو بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان ، سیلابی شدن رودخانه‌ها و سر ریز شدن بیشتر سدهای استان از جمله پیشین، زیردان و ادامه شرایط نامساعد جوی، استرس و تنش در حیات وحش به ویژه تمساح پوزه کوتاه ( گاندو ) دور از انتظار نیست از این رو احتمال خروج تمساح‌ها از برکه محل زیست اصلی وجود دارد.

وی بیان کرد: از ساکنان مناطق سیل زده درخواست می شود نسبت به تردد غیر ضروری در مناطق سیلابی، حاشیه رودخانه باهوکلات، هوتک‌ها، مرداب‌ها و مناطق حاشیه‌ای زیستگاه های حیات وحش تا زمان فروکش کردن سیلاب و برگشت به شرایط عادی، خودداری کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی محیط زیست سیستان و بلوچستان علیمرادی تصریح کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و حملات احتمالی حیات وحش به مردم توصیه می‌شود در زمان مشاهده هر گونه جانور وحشی گرفتار در مناطق سیلابی، مراتب را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اعلام و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.


سیل زدگان مراقب تمساح ها باشند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیات وحش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان