نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد

Caviar یک بار دیگر به سراغ محصولات اپل رفته و این بار تصمیم گرفته نسخه مافیایی گوشی آیفون 15 پرو را تولید کند. این مجموعه جدید که طرح‌های متفاوتی به همراه دارد، از فیلم‌ها و سریال‌های مافیایی مانند پدرخوانده و پیکی بلایندرز الهام گرفته...

Caviar یک بار دیگر به سراغ محصولات اپل رفته و این بار تصمیم گرفته نسخه مافیایی گوشی آیفون 15 پرو را تولید کند. این مجموعه جدید که طرح‌های متفاوتی به همراه دارد، از فیلم‌ها و سریال‌های مافیایی مانند پدرخوانده و پیکی بلایندرز الهام گرفته است.

برند لوکس Caviar که در دبی مستقر بوده و به دلیل تولید محصولات عجیب‌وغریب و به شدت گران‌قیمت از گجت‌های روز دنیا شناخته می‌شود، یک بار دیگر به گوشی‌های ساخت اپل حمله کرده و مجموعه جدیدی به خط تولید گوشی‌های هوشمند Desperado افزوده است.

نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد

این مجموعه جدید که با الهام از فیلم‌های مافیایی شناخته شده دنیای سینما طراحی شده‌اند، شامل سه طرح کاملاً سفارشی از آیفون 15 پرو به نام‌های پدرخوانده، انتقام و کاپون هستند که هر کدام به یک فیلم گانگستری اشاره دارند.

به گزارش Gizmochina، در این گوشی‌ها که قرار است به صورت خیلی محدود تولید شوند، برند کاویار از مواد درجه یک و جذابی مانند تیتانیوم سیاه و رگه‌های طلا استفاده کرده است. علاوه بر این، شاهد حکاکی‌ها و نقوشی هستیم که به مضامین فیلم‌های ذکر شده ادای احترام می‌کنند.

قیمت گانگستری برای گوشی‌های جدید Caviar

همانطور که انتظار می‌رفت، گوشی‌های ساخت Caviar ارزان‌قیمت نیستند و مدل پایه آیفون 15 پرو با حافظه 128 گیگابایت از مجموعه Capone قرار است 8060 دلار قیمت داشته باشد. در کنار آن نیز مدل 1 ترابایتی iPhone 15 Pro Max از مجموعه انتقام یا Revenge قرار گرفته که 10270 دلار قیمت‌گذاری شده است.

گل سرسبد این گوشی‌های مجموعه پدرخوانده (Godfather) خواهد بود که تجسم قدرت و نفوذ است. برای ساخت این محصول نیز از تیتانیوم سیاه و کمی طلا برای ارائه ظاهری براق استفاده شده و نقل قولی از فیلم پدرخوانده نیز بر روی بدنه گوشی به چشم می‌خورد. با کمی دقت متوجه می‌شویم که این نقل قول یکی از دیالوگ‌های به‌یاد ماندنی فیلم یعنی «این مسئله شخصی نیست، فقط تجارته» است.

نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد

Caviar این گوشی را به عنوان نمادی از اقتدار برای کسانی که قدردان فیلم‌های گانگستری کلاسیک و حس مردانگی هستند، معرفی کرده است.

و در نهایت، به یکی از محبوب‌ترین‌های این مجموعه با نام انتقام می‌رسیم که با الهام از سریال پیکی بلایندرز تولید شده و قصد دارد روحیه جنگندگی و قدرت دوران گانگسترهای بیرمنگام را تداعی کند.

نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد

در ساخت این سری نیز از همان مواد با کیفیت استفاده شده تا طراحی آن به شدت جلب توجه کند. بخش مرکزی بدنه گوشی نیز طرح یک جمجمع است که توسط یک تیغ شکافته شده و نماد مبارزه و قدرت را به نمایش می‌گذارد.

در همین رابطه بخوانید:

- لاکچری‌ترین آیفون 15 دنیا که با استفاده از قطعات واقعی شهاب سنگ ساخته شده است؛ ناقابل ۹ هزار دلار!

همانطور که گفته شده، این مجموعه جدید آیفون 15 برند Caviar بسیار محدود بوده و از هر مدل تنها 99 دستگاه تولید خواهد شد. هدف از این سری انتقال حس یک تجربه لوکس در کنار قدرت خواهد بود که با استفاده از متریال با کیفیت و طراحی جذاب، Caviar به آن دست یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی