ازراک اولین مانیتور گیمینگ مجهز به آنتن وای فای را معرفی کرد


ازراک اولین مانیتور گیمینگ مجهز به آنتن وای فای را معرفی کرد

ازراک از دو مانیتور جدید گیمینگ رونمایی کرده که یکی از آن‌ها قابلیت جالبی به همراه دارد. مانیتور گیمینگ PG27QFT2A به آنتن وای‌فای داخلی مجهز شده و می‌تواند از تمامی باند‌های Wi-Fi پشتیبانی کند. برند ازراک (ASRock) که اغلب با سخت‌افزارهای...

ازراک از دو مانیتور جدید گیمینگ رونمایی کرده که یکی از آن‌ها قابلیت جالبی به همراه دارد. مانیتور گیمینگ PG27QFT2A به آنتن وای‌فای داخلی مجهز شده و می‌تواند از تمامی باند‌های Wi-Fi پشتیبانی کند.

برند ازراک (ASRock) که اغلب با سخت‌افزارهای جذاب به‌ویژه مادربردهای گیمینگ شناخته می‌شود، حالا به دنیای مانیتورهای گیمینگ وارد شده و از دو محصول جدید به نام PG27QFT2A و PG27QFT1B رونمایی کرده است.

ازراک اولین مانیتور گیمینگ مجهز به آنتن وای فای را معرفی کرد

هر دو مانیتور 27 اینچی مورد بحث از پنل IPS با رزولوشن QHD (1440p) و رفرش‌ریت 180 هرتز برخوردار شده و می‌توانند نیازهای هر گیمری را برآورده کنند.

ادغام آنتن وای فای در مانیتور گیمینگ ازراک

تفاوت کلیدی این دو مانیتور جدید ازراک به پایه‌ها و ویژگی خاص مدل PG27QFT2A باز می‌گردد. این مانیتور برخلاف برادر کوچک‌تر خود به یک پایه ارگونومیک قابل تنظیم ارتفاع، چرخش و شیب مجهز شده و یک آنتن وای فای داخلی به همراه دارد.

بله درست متوجه شدید، مانیتور PG27QFT2A ازراک به آنتن وای‌فای مجهز شده و به کاربر اجازه می‌دهد از طریق Wi-Fi امکان ارتباط با دستگا‌ه‌های دیگر را داشته داشته باشد. این آنتن داخلی بسیار قوی‌تر از وای‌فای مادربرد یا کارت‌های PCIe عمل کرده و به گفته مهندسان ازراک، از تمام باندهای وای‌فای تا Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند.

ازراک اولین مانیتور گیمینگ مجهز به آنتن وای فای را معرفی کرد

پایه ارگونومیک این نمایشگر نیز امکان تغییر ارتفاع تا ۱۰۰ میلی‌متر، چرخش به چپ و راست تا ۲۰ درجه و خم شدن بین ۵- تا ۲۰ درجه را ارائه می‌دهد.

به گزارش Tomshardware، هر دو مانیتور دارای گواهینامه DisplayHDR 400 هستند و می‌توانند حداکثر روشنایی 400 نیت را در اختیار کاربر قرار دهد. علاوه بر این، پشتیبانی از AMD Freesync برای ارائه یک گیم‌پلی روان و بدون پارگی تصویر نیز وجود دارد.

در همین رابطه بخوانید:

- رونمایی ال جی از اولین مانیتور گیمینگ 4K OLED دنیا با قابلیت Dual-Hz
- بهترین مانیتور های پیشنهادی بر اساس قیمت + راهنمای خرید

از دیگر ویژگی‌های مانیتورهای جدید ازراک می‌توان به قابلیت flicker-free، کاهش نور آبی (low blue light) و همچنین پوشش 99 درصدی فضای رنگی sRGB و 90 درصدی فضای رنگی DCI-P3 اشاره کرد.

ازراک اولین مانیتور گیمینگ مجهز به آنتن وای فای را معرفی کرد

هر دو مانیتور دارای دو پورت HDMI 2.0 و یک DisplayPort 1.4، بلندگوهای داخلی 2W و جک هدفون هستند.

شرکت ASRock در بیانیه مطبوعاتی خود هیچ اطلاعاتی در رابطه با قیمت این دو مانیتور جذاب ارائه نکرده و به نظر می‌رسد که فعلاً باید در انتظار مشخص شدن این مسئله باشیم. با این حال، یک خرده فروشی به نام AztekComputers مانیتور PG27QFT2A ازراک را با قیمت 250 دلار موجود کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک روز مرد به معلم با انواع پیام ها و متن های رسمی و صمیمی